Monday, May 03, 2010

Sale ba Supermarket



Tu utai dikerindu aku ma suping ba supermarket endur aku selalu suping. Sticker kuning ti madah rega sekeda utai bisi turun. Rega turun nya enda lama, 3 - 4 hari kini, udah nya pulai ngagai rega asal.

Aku ma meda rega turun baka tu, beguai aku meli mayuh. Udah nya nganti rega nya turun baru, baru meli baru. Utai baka snack bar tu endang selalu meli laban nya ka dibai bala anak ka sekula. Ukai enda mayuh ungkus enti meli ba rega asal. Jampat orang ngabis sida snack bar nya!

Siti chara kitai bejimat, selalu nganti rega turun. Laban endang temu ni bagi utai dia ti selalu bisi sale. Sida dagin enggau manuk deh bisi sale. Endang rindu suping ba supermarket ba menua kami ditu. Ulih jimat duit.

4 comments:

  1. Amai manah strategi nuan nya hehehe tau di amalkan hehe, kitai iban ba menua ditu jarang mai ngena strategi bakanya peda ku ni enda dalam seminggu nyau 4 5 kali nurun ngagai supermarket :)Rindu mai meda rega utai nya, ditu nama enda musim perayaan enda entu nurun rega utai.

    ReplyDelete
  2. Uji GK Supermarket bisi bakanya neh...nyamai endar...ehhehe

    ReplyDelete
  3. Rodz, musim perayaan, sida pakaian, kasut aja bisi turun. Perengka dapur, ngaush niki laban permintaan niki! Ditu enti department store, selalu bisi sale, diberi coupon agi 15%-30% ngambi ka kitai ka nurun shopping. Coupon nya dikena on top of the sale price!! Sapa enda rindu shopping utai bakanya?! Aku semadi nagang diri! :-)

    Jo, nyampau meh GK bisi sale bakanya! Enti bisi enda jauh kitai nurun shopping,neh.

    ReplyDelete
  4. nya meh ko aku...sigi nyimpan stok meh aku baka enggi nuan nyak...eheh

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...