Tuesday, May 18, 2010

School Field Trip



Pama ga tubuh aku bepeluh sahari tu bai bejalai sebelah Consumnes River Preserve. Ukai bejalai rindu diri, tang enggau ngulu bala pengajar enggau apai indai nembiak bukai, mai bala nembiak ari Grade 1 - Grade 3 meda menua.



Cikgu sida Duncan abis tesat. Ukai nya bebelit ngagai menua nya tang laban sida ti enda kala. Pelaba aku kami tiga menyanak aja udah kala kia. Nya meh grup kami dulu datai taja kami ukai dulu angkat ari sekula.

Maya kami ti angkat ari sekula jam udah lalu pukul 11.30 pagi. Nembiak ti sama nepan kerita enggau aku kiak kiak madah diri lapar. Bekal endang dibai, udah datai din makai dulu bala sebedau bejalai.



Aku dudi belama laban ti selalu ngetu ngambar utai! mrgreen Ngumba endar ga bala nembiak ngelaju nya ga pejalai sida.





Bala nembiak diasuh pejam enda lama ngambi ka ngulih ninga burung, engkatak enggau indu utai dia. Enti enda diasuh diau jenuh, nadai ninga utai mina ninga nyawa sida ka inggar!




Rindu endar aku meda jelu chichak tu! Bisi kaler turquoise ba tubuh iya!



Aku nadai meda burung ai bukai, mina siku tu aja. Bisi ga meda ansa enggau burung bangau terbai tang nadai meda sida atas tauka dalam ai.

Diatu aku ngenang sayau amat asai aku nadai kin maya bulan dua tauka bulan tiga nyin kemari. Paya dia nyu rangkai nya kebuah nadai entu mayuh burung ai. Lebuh ka meda awan tebal ba langit, bisi endar ati ka kin baru sebedau mata panas padam lemai tu tadi, tang enggai nyadi enda meda American Idol laban program start maya mata panas padam! mrgreen

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...