Wednesday, May 12, 2010

Assistant Photographer



Tu gamal assistant photographer. Nama aja assistant! Tang nulung ngangkut tripod enda ga nemu, pasal megai kamera enda ibuh sebut! Sigi enda nemu! mrgreen

Tang enti aku udah pansut mai kamera iya endang nitih belama. Ngachau biew kitai ti ka ngambar utai baru iya! Tengah kitai manggai kamera ba atas pagar ngambika nyadi "tripod" alu iya meraka kamera kitai! Enti tak sekali ti meraka kamera kitai! Nya nyu kelang kelut!

Gambar diatas diambi pagi tadi. Aku bejalai ngambar bunga rose ba kebun apai tuai orang seberai kami. Alu iya bejalai niti pagar orang nya. Ngachau biew!




Ah, nyadi model baru iya tau!

Kitai ka ngambar burung ti benung inggap ba pagar, alu iya ga niki pagar. Ni enda abis terbai lari burung meda iya.

Tang aku sigi rindu meda mayau aku nya nitih aku sebelah tanah. Baka anak ukui, mereti amat! wink

5 comments:

  1. hehehe ulah niki sebaka mayau aku...kini2 nitih..enti maia mandi, biar iya beranti ba luar pintu..sigi ajak ngasuh aku enda entu rindu..nama iya dah geram enggau kitai, abis kitai ke di ketup...hehhehe

    ReplyDelete
  2. Endang mayau nya bisi bakat nyadi model hehehe enti ya mensia kada enda alah American next top model, ni enda, enti bisi meda orang megai camera alu engkecit minta gambar hehehe tapi steady gambar mayau nya, best

    ReplyDelete
  3. flo, laban lama udah enda nupi mayau, nyu enda ingat agi ulah mayau. Siku tu pan ka ngigit ma udah geram ka kitai. Sida tangan aku enda tau di engkah baruh mija, alu beguai ka nerekam, ka betundi.


    rodz, sigi tau nyadi model meh mayau aku nya! Aku pan rindu ngambar iya candid! :-)

    ReplyDelete
  4. pintar mayau d tu... mu mat gak begaya... cool jak gaya ia...

    ReplyDelete
  5. mel, nya maya iya looking cool, bisi maya iya tak boring aja mua orang! Heheh.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...