Thursday, May 27, 2010

Menyampah!

Begedi amat! Demalam computer aku kena attack malicious malware!

Masau jam aja lemai kemari laban tepaksa clean up pc! Browser enda ulih dibuka, anti-virus software kena disable, alu malware nya insist kitai meli product iya kena clean up pc! Nyu download malware removal software ngena computer siti da, install ba infected pc alu clean up. Nasib ga mujur!

Udah nya pagi tu aku meda semua links ka diklik ba Google kebukai hari tunga. Paduhal kena google redirect virus! Menyampah amat! Nadai kala kena attack baka tu sepengelama aku tu udah be-internet!

Baru lemai tu ulih diremove google redirect virus nya. Nyu bebacha ba internet dulu chara muai virus nya. Nasib ga Doug paham ... aku empu enda nemu laban chara muai nyu bekerituk ba registry din. Enda aku berani negu utai dia!

Bah, dah berangkat bala kita ti pulai ka menua maya Gawai tu? Kami menyanak udah besikap ka beg, nganti ti ka mupuk aja!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...