Tuesday, May 25, 2010

Standby




Perengka wifi udah disedia.

Sekali tu aku mai yagi antenna kelimpah ari wifi adapter enggau cable ti tau dikena nangkap signal free wifi ari rumah apai aku di Miri din. Mangkuk alai wifi adapter endang ditinggal di Miri din. Nya nyadi back up enggai ka yagi antenna tu lawa gamal aja tang enda kuat nangkap signal.

Demalam kami duai Doug mai netbook aku pansut nguji antenna. Bisi ga nangkap wifi orang semak kami ditu tang nadai bar.

Arap ka signal gain ari yagi antenna aku nya kuat agi ari wifi adapter ti dikena aku taun nyin kemari!

5 comments:

  1. Nya baru ia! Sigi standby amai amai. hehehe..good idea indeed.

    ReplyDelete
  2. kemaia ktk mupuk pulai ke miri?

    ReplyDelete
  3. Kati utai nya berfungsi? Curious hehehe enda kala meda utai bakanya ;p ngelama tu utai wifi receiver ke cucuk ngagai laptop ja ke d temu aku hehehe

    ReplyDelete
  4. charlene, mesti sedia!! Bisi free wifi hotspot about 1/2 mile away.

    flo, kami angkat 29hb, datai di Miri laun on the 30hb.

    Rodz, wifi adapter diplug nuan ngagai laptop tau di sambung ngena cable alu ti engkah ba tengah metal mangkuk/seduk - kuat agi reception iya enti hotspot nya jauh.

    Antenna nya disambung ngagai wifi adapter awakka ulih diengkah tinggi alu dipoint ngagai hotspot ... signal gain iya kuat agi.

    ReplyDelete
  5. he3 amat dah standby nuan neyyyyy nya baru ia stidi

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...