Saturday, May 01, 2010

Randau sida bakih



Tu munyi randau bala bakih lebuhka meda gambar bulan ba Facebook aku:

"bulan nma tu....?" ku ipar nanya pasal gambar bulan.

"Bulan atas langit din, ah! Gambar diambi malam 28/4. Terer, kan?! Heheh." munyi saut aku sambil ngangkat bakul pasal pengelandik diri ngambar utai!

"Oh bulan di atas langit.... HAHA," munyi ketawa anak menyadi dalam mesej iya ka aku ba FB, lebuhka meda randau aku enggau auntie iya (ipar aku) nya.

*Barangsapa ti ka ngena gambar bulan aku nya ba desktop, tau madah, lagi aku meri
gambar. mrgreen

2 comments:

  1. sis, aku ka minta pic bulan nuan nya....hehehe

    ReplyDelete
  2. flo, ditu alai gambar. Size iya 1600x1200px. Right click and save.

    http://putericampbell.com/images/fullmoon3.jpg

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...