Tuesday, May 11, 2010

Tehachapi


Tehachapi nama menua alai wind turbines tu. Anak menyadi aku ketawa meda nama nya bisi "CHAPI". Nadai meda chapi aku atas bukit menua tu, mina utai ti baka gamal kipas gerasi.



Kami menyanak bisi ngetu ba pasar Tehachapi maya ka pulai ari Mojave Desert. Kenu ka ngambar sida wind turbines tang nadai peda ari pasar Tehachapi. Mit amat pasar dia.



Tu bangunan seberai tangki ai. Hotel ka apa, enda ga aku entu berati. Rindu aku meda gambar ba dinding nya!



Veterans of Foreign Wars (VFW) Hall ba Tehachapi. Aku sengaja ka nguji angle diambi ngena 12mm-60mm lens. mrgreen



Nasib ga bisi ngetu ba tisi jalai ngambar wind turbines laban nadai peda ari pasar Tehachapi. Bebukit sereta berangin menua nya dia, nya kebuah tau alai ngentak wind turbines. Bisi 5000 iti wind turbines ba bukit Tehachapi.

2 comments:

  1. hehehe aku ka ngumbai nya ladang chapi..nemu nya nama menua...

    ReplyDelete
  2. Nadai meda chapi ba bukit dia! Mina wind turbines! Heheh.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...