Wednesday, May 19, 2010

Ikan enggau salad buah



Aku meli majalah tu laban gambar ba kulit iya. Lapar diri aku meda nya laban jam endang udah ngalih hari maya ka suping hari minggu tu kemari. Gamal chara manduk ikan ba gambar nya tak muntang aja, lalu lebuh ka nyilak majalah mayuh ga resipi bukai ti muntang aja gamal nyendia.




Kemari aku ngasuh Doug ngetu ba supermarket lebuhka pulai gawa. Meli strawberi, avocado, enggau mango, ku aku. Tomato udah bisi.

Buah ti udah disirap digulai enggau olive oil mimit, gula, enggau daun basil. Nya meh utai dibubuh atas ikan salmon ti udah dipanggang.

Mmmmmmm! mrgreen

6 comments:

  1. nyamai amar gamal...rajin nuan nitih bup...aku meli ajak, alu bedau gak nguji.,..

    ReplyDelete
  2. Apuuu!! Ngasoh lapar mai gambar nya hehehe

    ReplyDelete
  3. aaaaaaggghhhhhhhhh

    Lapar mat ku meda nya..... UuuuuUUuuuuu.
    16-18 June bisi ngagai Miri aku. Mai prefects ku lawatan kin.

    ReplyDelete
  4. Tengguk meda lauk ikan dipanduk baka nya. auk, ka nguji ila...

    ReplyDelete
  5. Senang diprepare, anang enda nguji!

    ReplyDelete
  6. Chris, contact aku enti nuan bisi free time maya nuan di Miri.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...