Wednesday, May 05, 2010

Eeeek! Ular!

Klik gambar ti ka meda gambar besai agi.

Eeeek! Ular! Nya munyi aku nyerauh enti aku meda ular ngelama tu.

Tang sekali tu, nadai memunyi, nyengkau kamera alu ngachit kamera! mrgreen Diri ga dalam kereta, berani meh asai.

Apa bansa ular nya? Nama tak baka gamal rattle snake? Eeee, bendar meh aku merati enti bisi rattle ba ujung ular nya. Nadai meda, engka ukai nya rattle snake.

Begadai gadai meh aku pansut ari kereta laban ti ka ngambar semak agi. Sayau amat lens ti inggap ba kamera ukai bansa ti ulih zoom in semak. Tubuh ular terang agi ari pala iya ngena lens nya.

Iya ga aku maya nya nurun ka sekula laban ti ka nulung ngemata bala nembiak maya lunch break ngalih hari kemari. Ka ngambar bala nembiak meh aku tu lebuh ka din.   Ular nya benung ngangat ka diri ba jalai ngimbai kebun apai tuai orang seberai kami lebuh aku ka mansa.

Nama ular nya Pacific Gopher Snake. Ukai ular bisa. Enti Doug meda nya, sigi dijengkau iya meh ular nya. Ngelesik tubuh ngenang nya! eek

8 comments:

  1. eeeeeeeee....meda udah gelik, anang ke ka megai !! eeeeee

    ReplyDelete
  2. Pahai! Mun aku sigi majong baka nama mun meda ular nya. Anang ka ngambi gambar ular.

    ReplyDelete
  3. Eeee... geli... *shudders*

    ReplyDelete
  4. sis, bila terpeda ka ular bensentuk, teringat aku maia agi ba rumah lama suba...suah ku meda anak ular sawa....agik mit..di bai mayau pulai ke rumah...area rumah lama semak babas...neighbour sepiak aku nya, sampai bc anak ular dalam saluran najis (nda nemu ka translate bahasa iban, ekekekek) ...eeeeeee....

    ReplyDelete
  5. Heheh, enda berapa ga bala kita, geli magang! Haha, aku mutik ka enda manjung, tang gelik meh meda ular nya.

    apu, flo, enda tau nupi utai meh enti diau semak babas dia laban mayuh sawa. Cuma utai ditupik dempa sawa. Apu cuma ular ngerayap datai ka jamban kin!!

    ReplyDelete
  6. ukai ke enda sis...aku nya geli tiapkali ke jamban...nangi ke bc ular...heheheh

    ReplyDelete
  7. eeeee ukai kenda gelesik laban gambarnya, jampat aku scroll ke baruh laban ke geli meda utainya - nyentuk ke sida anak nemu meh ngerara - kenu ko gambar aja nya mami nama dik takut.

    ReplyDelete
  8. flo, hehe, ukai tachin dalam jamban, ular! Apu, nya baru iya. Geli ngenang!

    Andan, haha, amat ku bala anak, gambar aja bah nya! Heheh, aku merani ka diri laban enggau muai peluang ngambar ular!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...