Sunday, March 01, 2009

Barn






Nyin jedela dapur ba barn alai kami bemalam ba Los Osos. Suba bisi berapa pun kayu ngelindung barn nya mimit tang orang ka diasoh entua aku nyarau pun kayu dia ..... lain ko entua aku lain utai dikerja iya. Tak ditebang iya abis sida pun kayu dia! Diatu tepaksa sida entua ngaga pagar enggau nanam pun kayu baru dia. Bedau temu maya prujek nya.






Tu gamal dapur/ruang tamu. Bala anak tindok ba telok dapur atas futon ka dibai kami tu tadi. Futon nya ulih dianchau nyadi katil kiraka sofa bed meh nya.





Pagi tadi kami menyanak nurun sembiang ba gerija sida entua aku. Pulai sembiang entua aku melanja kami makai alu udah nya mai Duncan saduai Denice bemalam enggau sida. Gaga amat saduai laban saduai ka bemain dalam hot tub/spa ba rumah aki-ini saduai.

Sunyi mimit barn malam tu. Manah ga laban stress endar laban anak mit kelalu inggar dalam rumah mit! Ulih ga rilek mimi meda video ba netbook aku malam tu.

Pagila baru kami pulai ka Galt.

4 comments:

  1. Anonymous6:02 PM

    Ris, Baru aku bepeda ka blog nuan. Agi aku ingat aku bisi bemalam enggau nuan ba Barn nuan nya. Rindu ga bedango diak mina iya kelalu celap. Tuo selalu mandah, "Ukai utai alai diau"..he he he

    Esther

    ReplyDelete
  2. Anonymous8:57 PM

    Ter, nemu nuan, that was the last time kami duai Doug bemalam ba barn nya. Lama endar barn nya enda di-intu kami. Sampai ka di takeover Dwight. Nyalah last January the first time since time enggau nuan kelia. Sekali tu baru 2nd time. Jalai kami ngasoh Dwight mindah perengka iya! Last month agi chelap tang wood stove nya worked quite well at keeping the place warm. This weekend manah amat hari, enda iboh masang wood stove nya.

    Ila nuan datai baru tau kitai bemalam ba Los Osos. Kami ka ngaga one more room ngambi ka enda kelalu sekut. Have to with 2 kids!

    Enda tak baka bedango neh!

    ReplyDelete
  3. Anonymous10:12 PM

    Nya meh...amat asai bedango. Nya pun nuan bedau bisi anak maya nya. It was my first trip to US. Enda nemu ni maya nemuai baru.

    Esther

    ReplyDelete
  4. BEST EHHH..

    best nti bc ndor lepak leboh maia cuti bekenya aku pan ka hhaahahahha..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...