Saturday, March 14, 2009

Bubur


Selalu iya pagi hari enam, ma tulang enda buruk, aku mandok asi bubur. Nya meh dipandok aku pagi tadi, asi bubur champur enggau babi pepat.

Utai bukai kena ngembal asi bubur nya, enda tau enda, ikan pusu guring, teluk guring enggau kacang masin. Tang pagi tu, aku ngasoh Doug ngerebus teluk masin .. teluk ansa digaga iya nyadi teluk masin taun dulu.

Ikan pusu ka diguring semadi nadai, nyu sedak ikan pusu ka agi dalam peket! Tang bala anak sigi rindu makai pala ikan pusu!

Sayau nadai agi Bovril laban nya ka ngasoh iya nyamai agi ba nyawa aku!

3 comments:

  1. pei dei...my favourite menu! Sedap amai peda ku. Meh beliur meda gambar nya.

    ReplyDelete
  2. Ahh, mandok asi bubur ka empa ga, Charlene! Nadai pedis mandok nya! :-)

    ReplyDelete
  3. sedap eh, tingat aku leboh gik diau nggau parents suba.. asal ari minggu bisilah asi bubur babi pepat special gaga apaiku... hmmm.sedap eh.. dah nya embal ngena Kopi O kaw.... apuuuuu...!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...