Friday, March 13, 2009

Eksersais

Kemari aku bisi ngetu ba Dollar Tree udah akuka pulai makai tengah hari enggau sekeda bala indu ari gereja kami ditu.

Kepuas aku musin kedai, dia aku tepeda ka DVD eksersais. Aku alu te-ingat ka post Mama Doyee madah ka diri iya Gerubi Tuai ketegal iya ka ka enggau orang kip pit (keep fit! mrgreen)

Nadai gaga ga kitai enda enggau orang ngemiak ka diri, Mama Doyee! Enti enda diatu kemaya agi?

Meda rega DVD nya mina $1.00 siti, meli aku dua iti. Iiissshh, gambar ba kulit DVD nya enda ipak isi DVD! Asa asa ati meda video indu sexy ngulu ka work out! Gamal indu ka ngulu eksersais ba video nya baka ka diambi dalam taun lapan puluhan! Patut DVD nya murah! Haha. Video lama! Workout nya pen enda interesting!

Sapa kitai enggai tubuh ngesexy indu ba kulit DVD tu?!

Ba TV kami ditu mayoh endar channel orang besenam. Tang ma aku meda program tu, mata aku aja eksersais, tubuh enda engkebut ari kerusi! Ni tubuh ka slim!

Enti pasal eksersais, aku tu panas panas tai ayam! Suba ka enggau orang tai chi, kenu. Berapa iti enda video tai chi aku dia! Bisi dua tiga kali kini betai chi nunga TV! Udah nya ka enggau orang poco poco. Bekareh masang YouTube poco poco, alu bepoco nunga YouTube ba flat screen TV aku. Neh, baka tai chi nya tadi ga pengujung iya! Udah nya, ka enggau orang jazzercise laban pangan aku siko enggau orang alu mai aku. Datai ka diatu alu ga bedau ngerijista diri ba gym! redface

Perut nyu makin bunchit, er ... rindu agi eksersais mata nunga kumputa! mrgreen

5 comments:

  1. hahaha sama meh kitai tu! asal meda perengka kena eksersais (??!), DVD tauka prugrim bersenam nya ba tv, nyu gagit diri ka meli, ka nunda. Kereja enda lama udah nya enggai agi. Baka ke ka nyelim diri enggau bediet ga, lebih tan aku siku, semina 3 ari aja. Udah nya, lalu mapa semapa utai pakai! Ni ka kurus. Sekali aku enggau urang eksersias 'Pilate'. Gelik ati aku ninga nama ia terubah, baka nama raja romain ke ngukum Jesus - Pontius Pilate !


    Nyway tadi, enggau enda lama, tang apu, pedis tubuh jamah eksersais tu. Laban ia penting ke cara kitai enseput ngena perut. Kala enseput ngena perut?? Nyah, ninga udah pedis, ngereja ia balat agi. Ka berita eksersais baka tu meh ngasuh Madonna kempis perut, tambah eksersais bukai ga agi. ishhhhh....pengaya ia baru aku ka!! engka motivate agi kini bereksersais ma kitai udah kaya ???

    ReplyDelete
  2. Anonymous5:22 PM

    Puteri, enti bis masalah tinduk amat jenak tinduk laban pedis isi udah bersenam. Aku tuk enda ibuh bersenam slim belama, semput nyu kak 10 tahun enda bersukan, ngankat barang berat pun jarang, nyu lemi baka suntung. Tang aku bendar amat ngansak bear ngayuh ke besikal ia, diak meh ia bekayuh basikal kekedang push up depan tv.

    ReplyDelete
  3. ahahaaah nemu ku DVD tu.. aku kala meli VCD bekenya thn 2007 suba, ukai main sexy agi indu di cover nya....

    sekali masang, indu cina thn 80an mpu..ako mandarin agi nya!!

    sigi nda tetitih ku laban ukai ketegal ku nda mereti jako Mandarin..

    tang indu nya instruct kelalu laju!! Enda ulih aku tetitih hahhhahhaha...

    ReplyDelete
  4. Bah bela mupok kitai exercise. Sapa bulih insur dulu ila anang enda ingat ngeso ke diri ba blog. Awak ke meri semengat ngagai bala ke bukai. Enggi aku anang entu arap endar munyi ko Lyana, 2-3 ari mereti, udahnya mapa semapa. amai nyamai Puteri nunga komputer anang dek.

    ReplyDelete
  5. Lyana, kira dah pama nuan endang bisi pegi gym tiap minggu!! Pasal bediet nya, sigi pedis!

    Cuthess, nya meh ko orang madah ka aku maya aku ka selalu enda ulih tindok suba. Tang tulang ka buruk ka exercise! Nganti nuan udah beranak ila, kering agi tulang nuan laban beangkat ka anak! Kami suba lemi meh tulang, tang lama kelama nyu kering laban puas betanggung ak anak! Denice agi baby suba, enda ulih aku merap iya lama, kelalu berat, tang diatu boleh tahan pengering aku. Datai ka ngelara sida ipar aku!

    Pat, amat nipu kulit DVD nya!! Haha, enggi nuan ga teruk agi, nyu jako cina!! Haha. Amat pedis nitih workout video bansa ka kelalu jampat, ni kitai tetitih ka nya. Mesti ka ngiga Beginners video baru ulih kitai nitih! Video tai chi aku, tai chi for older adults! Haha, nya baru lubah!!

    Mama Doyee, video nuan bantai dulu!! Nuan lengkap enggau outfit sekali kena besenam! Enti nganti bisi insur, adui ni maya kah? Heheh.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...