Thursday, March 12, 2009

Purse Aku

Ba menoa kami ditu, handbag dikumbai purse! Beg duit nya dikumbai sida wallet. Bisi ga orang agi ngumbai nya purse alu handbag dikumbai handbag ga.

Nitih jako kami ditu, tu meh gamal purse aku! Besai alu penuh enggau utai! Butol ai, cermin mata 3 pasang, notepad, pen, tissue, gloves, cell phone, iphone ear buds, medical cards, ubat BP, antacid, food supplements, sugu bok, uras .... Beg nya enda chukup pockets, alu aku bisi ngaga purse organizer, ngambi ka mayoh agi pockets. Enda alah perengka bereba dalam bag enti nadai pockets!

Tu meh gamal wallet aku. Store credit card, lesen memandu, credit and debit cards, library card, business cards, duit mimit, enggau tikit kena meda Taylor Mason's show ujung bulan tu lagi. Aku nadai nyimpan gambar ba wallet aku, mina gambar Doug aja, gambar diberi ngagai aku maya kami baru betemu kelia. Maya iya agi mayoh bok, tubuh agi slim, moa agi cute! mrgreen

Rindu ga aku meda beg duit bala ka bisi mantai enggi sida!

8 comments:

  1. Wah..nya iya! besai ari bik nya mayuh agi utai diangkut !! cermin mata 3 pasang ??? hahaha..diatu agi meh mua Doug cute ! Duncan endang murih ke iya endar, pindah tikai pua, ka sida inik !

    ReplyDelete
  2. Issh, sampai pedis bau gasak beg kelalu berat! Manah nya mina 3 pasang, suba 4 pasang!! Dua pasang sunglasses, sepasang reading glasses.

    Nuan apin meda gambar iya siti tu .. amat cute moa iya dia! Haha. Duncan nuan lain cherita lah, laku endar iya nya ila! Haha.

    ReplyDelete
  3. Anonymous11:00 AM

    Puteri, maioh amat utai diundan purse dik nya. Bisi macam-macam ada, baka orang nurun kursus berari, ni sida tootpaste bisi enggau? Aku kala madah ngagai nuan, Mua seduai dik Doug sama, Duncan nya sigi sebijik seketul mua seduai. Ditu pun sama, purse nya hand bag, wallet nya beg duit mit. Bisi orang ngumbai purse nya sama baka wallet, confuse.
    Cuthess

    ReplyDelete
  4. Cath, eh, ukai mina nuan ti nyebut kami duai Doug bisi similarity gamal! Hehehe, jauh alai ngiga pasangan hidup ti sebaka gamal neh!

    Toothpaste nadai, tang lotion bisi, dental floss bisi, toothpick bisi. cough drops bisi .. enda ingat disebut tadi! Haha.

    ReplyDelete
  5. apin kita meda handbag aku. aku kala tebacha ba magazine nya memang perangai Pisceans ngaga beg baka tong uras. seminggu/sebulan sekali baru aku muang ke beg aku. enti nda apuu, baka treasure chest haahahah...

    ReplyDelete
  6. Akai indai, kenyak rupa segala perengka bak dalam handbag nuan Doris...hehe..cukup bansa utai dlm nya. Makin besai bag makin maiyuh agi utai di tepu dlm nya..sigi gaya. Begitu meh rupa utai dlm 'mummy handbag' :)

    ReplyDelete
  7. Nya iya wai .. semua utai bisi! Setuju enggau Anne, beg mummy sigi semua bisi! hahahaha

    ReplyDelete
  8. Pat, Pisceans? Haha, aku tu tikus!! Nemu nuan tikus selalu begumpul ka utai kena ngaga tansang!! Receipts ari shopping, newsletter ari church services, shopping sales flyers, used tissue .... apu .. endang sampah bah!!

    Charlene, haha, biasa lah bag mommy ... enggi aku bisi panadol ga .. enda ingat nyebut ... plaster nadai lah ... suba bisi!!

    Endun, amat biasa meh nya. Adui, ma mindah jauh, tepaksa Doug tukang angkut handbag, bedau agi netbook masuk .. pedis bau!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...