Monday, March 16, 2009

Muzik ba blog

Ok, ka bala kita ka bisi ngengkah muzik baka Imeem, MyFlashFetish, MixPod tauka sebarang muzik playlist ba blog kita, anang ringat, au?

Aku sigi enda rindu ninga muzik tak ngenyit bebunyi leboh aku nyengok blog kita. Nyu puas begiga alai player laban ti ka madam iya. Enti alai iya ba atas, nyamai dipeda, enda ga entu ngawa. Enda jauh alai nginsut cursor kena nutup muzik nya! Keda nyu dibaroh din alai!

Tu cadangan aku ka bala kita, kita ka iboh ka penemu aku lah. Nya blog kita, naka ati kita enggau iya meh. Tang pelaba aku, ukai siko aku ka enda rindu ninga muzik bemain ba blog leboh ka ngabas blog bala kaban.

Aku bisi meh ngengkah Radio Kitai ba blog aku, tang code iya udah diadu aku ngambi ka enda otomatik bemain ma orang ngetu ba blog aku. Enti bala ka ninga, klik ga Play button. Kebuah aku ngengkah Radio Kitai dia, awak ka aku empu enda kiroh beklik ka Winamp leboh ka ninga radio Iban.

Tu meh cadangan aku. Ubahka code muzik player kita ngambi ka iya enda otomatik bemain. Engka keda enda nemu ngubah, tu meh chara iya. Perati ka code nya alu, giga "autostart" enggau "Loop".

autostart="1" tauka autostart="true", Loop="true"

Tukar "1" ngagai "0" alu "true" ngagai "false", Loop="false"

Ubah alu Save. Udah nya enda muzik nya atomatik bemain ma page kita nya dibuka enti code nya udah ditukar.









Besame Mucho, kena merindang kita. Klik Play button ma ka ninga, enti enda nadai meh iya memunyi!

5 comments:

  1. hahahaha pedis pending ninga lagu ba blog pia?!
    ukai ka defend diri empu, enggi aku ka muai lagu John Lennon nya, laban sementara ke endar, kena ngingat ke 'Women's Day' ari nya, lalu enda dikerja. hihihi kekadang aku empu ngeransi ke lagu ari blog aku nyu meletup ba speaker hifi nya! ok, no ringat2, just nice to remind me to take it out. :-)

    ReplyDelete
  2. ahahahahah bc urang terasa hahahahaha... well suba pan aku bc engkah lagu ba blog.. tang nya meh, enti pedis pending ninga lagu ngenyit ba blog urang.. kenya meh asai urang tkenyit ninga lagu kitai. last2 ku buai aja ahhaahha.... fair n square.

    ReplyDelete
  3. Hahaha, terasa keda neh! Ukai siko Lyana ka bepasang ka muzik ba blog .. kemari aja dah berapa iti blog dijenguk aku bisi muzik, nya ngujung aku nulis post tu!

    ReplyDelete
  4. Anonymous1:05 AM

    CP..hehe: manza puteri manah blog & rindu ngetu ditu! ur post recently, setuju aku pan sama nyau besak ninga lagu maia ti rembus ba blog ti kena pansa @ geng... sorry & anang ringat munyi ka puteri, more worst kekadang blog bala kaban minia lagu nadai volume control, nyau tpaksa off ari vol cont. lap. macam2...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...