Friday, March 27, 2009

Pedis Dada

Kemari, ukai main agi aku be-eksersais ngena Wii Fit. Pagi sekali, malam sekali. Tang sahari tu asai ka nadai dianjong tubuh be-eksersais.

Pagi tadi, udah aku nganjong bala anak ka sekula, aku ngelantak tiang lampu. eek Tiang lampu endang nyengenda bediri ba car park depan sekula. Tang leboh aku ka musin kerita, alu mansang ke depan, enda bula, tak nadai meda tiang lampu ba depan kerita! Bedegum utai di dinga.

Huh? Nama utai dilantak aku? Tak nadai meda utai! Ni nya ulih meda utai. Mata panas nachak mata, lindong ari apartment berimbai enggau car park, dia ga.

Akai, balat tu, ko aku bejako kediri. Endang dipelaba aku ngerising moa kerita. Surut aku mimit, udah nya pansut. Aiee, nadai ga meda bonnet nya ngerising! Malik ka baroh, nya baru meda bumper pinyik, ai gadung nitik. Ahhh, bisi lah radiator nya kena.

Dada pedis, enda berasai. Chermin mata pelanting ari moa, enda sedar. Amat kuat pangka kerita enggau tiang lampu nya! Nasib air bag enda alu tebuka. Enti iya tebuka, apu balat aku bebadi gasak air bag nya. Aku nadai terunding ka air bag, mina leboh Doug nyebut pasal air bag baru aku tingat ka air bag nya enda tebuka. Orang tubuh mit tau bebadi laban pangka air bag.

Beguai aku mai kerita pulai, takut ka ai radiator alu abis nitik! Datai rumah alu telipun Doug.

Diatu aku ngetat dada pedis - asai ka kena guyat dada enggau tulang kerigai. Nadai tubuh tu ulih dibai eksersais sahari tu! Amat beterima kasih ka Tuhan, laban nadai bebadi. Kerita tau direpair tauka diganti. Amat ko Doug, "I'm glad you are not hurt. The lamp post can be replaced, and the car can be fixed."

Oh, tiang lampu nya dibalut enggau simen, bisi dua kaki peninggi simen ka melit kaki tiang lampu. Ka bendar simen nya ka dilantak aku. Enti tak ngelantak tiang lampu, sigi tumbang pen tiang lampu nya!

Akai, sigi kesal endar gasak eksiden tumu pagi tu! confused

5 comments:

  1. apuuu...balat endar nuan belaban enggau tiang lampu nya !! manah ga ninga nadai apa nama bukai, tang enti majak pedis dada anang laun peresa......keep in touch.

    ReplyDelete
  2. Ukai nama, pedis dada kena paut tali pinggang keledar! Nadai ga laju ba car park nya tadi! Issshh, enda berapa!

    ReplyDelete
  3. Apoooo..nasib amat neh. thnk God nuan nadai nama2 haiiyaa saspen aja ninga cita eksiden. ish...

    ReplyDelete
  4. Nasib amat enda bebadi; pedis isi/dada kira2 ko orang sida anak urat tekenyit! Take care.

    ReplyDelete
  5. Kasih nar nuan ...nasib nadai apa nama...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...