Sunday, March 08, 2009

Jailbroken!


iPhone aku diatu udah di jailbroken. Software ka dikena aku jailbreak iPhone dikumbai QuickPWN. Tiga kali aku nguji baru nyadi!! Nitih step by step instruction meh nya! Software ka dikena unlock iPhone, Yellowsn0w, bisi udah di-install dalam iPhone tang bedau temu udah diunlock ka enda laban nadai SIM ti kena nguji. Aku bisi nguji ngena SIM lama DiGi tang iya madah nadai service laban SIM card nya udah expired.

Ma iPhone udah dijailbreak iya ulih ngena application bukai kelimpah ari application ti bisi ba kedai iTunes. Kebuah aku ka jailbreak iPhone aku nya, ngambi ka ulih dikena baka modem ... woohooo! Ulih meh nya diatu! Aku ngena software PDANet. Meda trial version nya ulih aku alu meli full version PDANet. $32.50 rega iya, tang enda peduli nya mar!

Keterubah iya aku nguji ngena software iPhonemodem, tang nadai success. Tetemu ka PDANet, download, pasang, ta da .... besambung! Naka pengaga meda nya nyadi!! mrgreen Nyu manjung serta lekik lekik ketawa kediri meda nya nyadi!

Tu screenshot iPhone aku leboh ka diconnect enggau PDANet enggau netbook aku. Iya diconnect ngena AT&T 3g.

Nyamai amat ma ba Los Osos tu ila, ulih update blog ngena netbook. Enda tak ngarap ka iPhone aja. Tang enti aku mina ka web browsing, ngena iPhone aku enggai ka AT&T ngechas aku lebih legik! Chuma entua aku mayar! Enti nitih contract enggau AT&T sigi nadai nyangkung iPhone tethering (modem). Iiya ga nadai bisi servis bakanya dioffer ba plan ka dibeli entua aku. Tang bala ka udah ngena iPhone tethering, nadai ga ninga sida kena chas lebih tegal nya.

Nah, enda terer aku bekeritok ka iPhone? mrgreen

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...