Monday, March 23, 2009

Update: Ragok

Demalam jenak aku tindok. Nyu udah dini hari baru aku berengkah batuk baru.

Hari lima nyin kemari aku nadai ngudar ubat batuk ari klinik taja aku nadai entu tindok malam hari empat. Nyu nesal diri laban malam hari lima nyu buntau gasak batuk semalam malam.

Leboh kami ka datai ba rumah sida entua aku lemai hari enam tu tadi, aku alu madah diri bisi ngetu ba farmasi meli ubah batuk. Ubat batuk ka dibeli over the counter* sigi enda ngasi ba aku, tang laban ka nadai ubat batuk nya pen dikenyadi. Eh, ko entua aku, aku bisi ubat batuk ka bisi codeine! Bah, giga dia, ko aku. Nyu diberap aku entua aku, laban gaga meda ubat batuk ka bisi codeine nya! Endang sebaka ubat batuk ka selalu dipinta aku ari lutor ma bisi sakit batuk. Ubat tu baru ngasi ba aku.

Nya meh dempa aku demalam - sekali maya jam pukul 5 lemai, udah nya empa baru jam pukul 10 malam. Patut jenak tindok demalam, nyu enggai enchelak asai mata pagi tadi!

*Ba menoa kami ditu, ma lutor enda nulis prescription, sigi enda ulih meli ubat baka ubat ka bisi codeine. Di Malaysia din, kenu enda meh ulih, tang bala farmasi, ni ka dipinta nuan, beri sida meh!

3 comments:

  1. Amat ngasi endar ma udah di pajak enggau ubat batuk bisi codeine. Manah meh nuan udah gerai batuk, sinu ke nuan nyu rengkung2 maya tua bevideo chat ari nya. tumu2 pagi ba aku ditu udah bechat! aiseh dehhhh :-)

    ReplyDelete
  2. Agi ka batuk nya tang nyu udah pama agi. Bah, kemaya tuo video chat baru?

    ReplyDelete
  3. Anang guai lemai tu, huhu...lelak endar, baru pulai ari gym. pagila mupok baru ga! pagi ari empat ila, lemai ari tiga enggi kita. baka tua ari nya, manah ia. ulih??

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...