Tuesday, March 10, 2009

Chelap

Bunga pun apricot

Berapa minggu ka udah hari ditu endang selalu ujan. Tang minggu tu nyu mupok rangkai hari. Pagi kemari, maya aku merening ka langit aku meda awan mina ba tisi langit aja. Ba menoa kami ditu ma tebal awan dilangit din, hari enda entu berasai chelap. Laban ka enda entu mayoh awan pagi kemari, chelap amat pagi kemari sepi aku, kira ka 2 darjah Celsius maya aku ka nganjong bala anak nurun sekula.

Tang tumu pagi tu tadi, suah endar heater kami nyadi laban enti penyelap dalam rumah kurang ari 8 darjah celsius heater nya alu nyadi ngambi ka enda kelalu chelap dalam rumah. Maya aku meda thermometer ba dinding suhu ba luar din -1 darjah celsius. Huh, amat chelap nya, laban diatu udah bulan March alu hari kami ditu ukai baka ba menoa sida Cuthess ba Canada din! lol

Maya kami pansut ka nurun sekula pagi tadi, meda kerita nyu tampal ais. Aisey, aku tu endang enda kala enggau orang bekikis ais ari windshield kerita laban kerita aku selalu dipark baroh shed. Tang bulan nyin tadi laban kabut, lapik shed nyu charik gasak kabut alu enda diganti. Nasib ga tepedaka pengikis ais dalam van Doug, enti enda ni kerita ulih dibai enti ais enda dikikis dulu! Nadai meda utai! Nyu nadai hari ga nganti ais lela ba panas! Kebuah hari ngenyelap nya pagi tu tadi, laban ba langit din nadai peda awan sekali. Endang biru aja langit. Tu meh utai dipelajar aku keterubah iya aku datai ba menoa tu suba. The first clear night after the rain, is the coldest night, ko Doug madah ka aku. Amat, enti hari sepatut iya angat tang iya ngenyit chelap tau rusak sida buah anggur tauka buah citrus ba pun kayu. Tang diatu ukai musim buah anggur lah ... musim buah citrus udah ga abis.

Sida bunga ba pun kayu apai tuai sebarai kami pen nyu kurang agi laban daun udah pansut. Sida apricot agi bebunga, rindu endar meda kaler iya.

Ni baka hari ba menoa din? Agi ujan?

4 comments:

  1. Anonymous2:59 PM

    Baru tadi kami duai bear bebeli ke buah orange ditanam ari California, kemari makai buah jagung pun diimport ari California. Agi kak ku makai jagung nya! Baru sarituk ku ninga bear muji buah orange manis ko ia, meda besai besai ba pasar apuu nyu rindu meda lalu meli tadi. Ditu pun agi chelap, kemari bisi wind chill -30, sarituk pagi tadi -28. Minggu depan baru ari majak angat nyu semak spring. Enda sabar ku nganti spring, dah siap borong 3 pasang kasut kena sping dah! ahah!

    ReplyDelete
  2. Peeiii Cuth, nyo anonymous ya ahhahahahaha....

    Bunga apricot nya cantikla Dor... how I wish aku ulih diau ba oversea.. my other fav flowers are Tulips, Sunflower and Carnations. Wondering why aku nda entu minat Rose? hehehee well I'm different. hehehehe.. sukala meda rose tang tulips, carnations, sunflower? they turn me ON!

    ReplyDelete
  3. Amat manis jagung menoa kami ditu Cuthess! Asai ka dibalut enggau gula keda! Limau aku enda entu ulih makai laban kelalu acidic ba perut aku. Balat ga menoa kita dia, dah lah winter tumu start, laun agi spring start! Kami ditu ma udah ngalih hari, nyamai endar temperature iya.

    Pat, ka diau overseas kah? Eh, aku promote Diversity Visa Lottery ngagai nuan! http://travel.state.gov/visa/immigrants/types/types_1318.html

    Tiap taun tau nguji nasib ... aku bisi geng siko ari JB, dua taun dah nguji. Taun tu bedau temu agi result iya.

    Aku nadai kala nanam tulips tang gladiola bulbs tiap taun pansut. Sunflowers nyamai ditanam, gerenti tumbuh ma seed (ulih mei) ditabur.

    ReplyDelete
  4. Nyeh, asai 'umbut' nya ! enggai nyebut nama enggai ke kumbai ia bejaku ke pangan ia baru. tak ka ngintey urang enda temu pasal.

    nyu enda jadi aku ke ka kumin ditu lemai kemari.hihihi hot !! kami ditu pan bedau Spring. tak nadai ngetu ujan 3 ari tu udah. ujan begulai enggau snow, agi celap ga. ni maya ka meda sida bunga ngemanah enggi kita dia ?? anak bunga udah dibeli weekend to tadi, agi dedugau nganti ke ditanam atas garden table di luar dia.....hmmmmmmmmmmm

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...