Monday, May 11, 2009

Angat di Menua


Tak lembau asai ngenang pengangat hari maya ka datai di Miri bulan enam tu ila. Taja kami tu teleba hari angat musim panas tang pengangat kami ditu rangkai. Sapa enda nemu menua Miri angat sereta humid ?

Ba isi aku, tak sebulan aku neleba ka diri enggau pengangat menua nya. Sebulan bulan nya aku tak kasak kasak asai ngetat ka pengangat enggau humidity.

Bisi ga aku macha pasal jerebu udah datai. Udah ga angat tambah bau asap ari hari ka bejerebu ... amat lembau ngenang nya! sad

Puteri's Signature

6 comments:

  1. Pulai ke menua gawai tu ila wai? Lembau ka madah pengangat ari di kuching ditu wai, enti nyema, manuk dijembi dik sari-ari nya sigi mansau. Tambah agi enti bisi ujan sekejap2 aja, nya meh ke balat ngasuh renga/tabin bala anak mit..

    ReplyDelete
  2. Bisi meh kami pulai bulan enam tu ila tang enda ampit enggau orang begawai. Kemisi sekula musim panas berengkah ari 13 June, nya kebuah kami enda ulih tumu agi datai di menua.

    Bisi kami menyanak ngetu di Kuching ila, alu ngetu di KL mega sebedau kami angkat pulai ka California. Arap ka ulih betemu, Ken! Lyana bisi meh di Kuching maya nya ila.

    Angat di Kuching tang pelaba aku angat agi menua Miri laban ka tisi tasik!

    ReplyDelete
  3. Teringat aku keliak, akai, amai angat menua Miri compare ngagai Kch. Sigi pama ngak angat menua nya..tiap kali pulai ari Miri sigi chelup bari isi ku..hehe..

    Apu...kemaya kitak menyanak pulai ila wai? Kami pulai meh, enda lama. bak Kch ila asai ku empat mlm aja, KL dua ari aja..

    ReplyDelete
  4. Aku suba ma orang madah Miri angat ari tempat bukai aku enda arap ... semadi meh aku udah diau ba tempat bukai di Malaysia baru sedar amat ti ko orang nya!

    Kami di Kch in August ila, around 7 - 9 Aug, engka 3 malam aja, and then KL 3 malam mega.

    ReplyDelete
  5. Apuu pia ney! Aku munyi ka nuan lembau ngenang ari ma udah kelalu angat. Ditu pan enda meh aku ka ngemansut ke diri ari rumah ma udah kelalu angat musim summer.

    Bah, pasal temu janji kitai ila ngarap ke kami enda di kangau ari France tu ngasuh pulai tumu ari 9hb bulan Ogos. Laban ke 'stanby' belama! Bisi endar ati aku ka enggau reunion nya ila.......

    ReplyDelete
  6. Huh, enda berapa ma holiday cut short! Meda baka ga ila, tang plan kami endang kira ka 3 malam di Kuching.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...