Thursday, May 28, 2009

Enda Engkebut

Aku ketawa macha komen Benjamin Ujang, madah ka diri nepan helicopter bakaka ditepan Duncan ba gambar kutai, tang helicopter nya enda terangkat. Iya kelalu berat ko iya!

Duncan saduai Denice enda tau mansa utai baka tu. Nyu ditarit ma mansa labanka enggai masau jam nganti saduai betepan ka utai nya. Lagi ma kitai ngasuh nepan, agi belala, alu enggai turun!


Endang ari suba Duncan angan angan mai kerita enggau mai tractor. Kadang kadang bisi ga diberi chan lebuh Daddy nginjin rumput. Bisi ga Daddy ngasuh maut steering wheel mimit.

Nya lah kunchi enda tau ditinggal dalam kerita enggaika tak distart injin alu mupuk mai kerita lagi! eek

4 comments:

  1. hahaha cute endar !!

    ReplyDelete
  2. nadai ko enggau meh wai puteri,
    benung bagas makai mayanya,
    hehe...

    auk, SELAMAT NGINTU GAWAI agai nuan di menua jauh,
    ngarap ka nuan sebilik gayu guru gerai nyamai,
    bulih reta serta pengaya,
    lantang belama,
    nguan menua.

    cewahh..heee!

    ReplyDelete
  3. Anonymous1:48 PM

    cute amat gambai duncan agi mit suba, aku agi teringat ke gambar seduai ia denice ba website nuan keterubah suba, seduai tinduk ba high chair enti enda salah or maybe stroller. enda berasai dah besai, lelengau dik meda gambar seduai maia baby.
    cuthess

    ReplyDelete
  4. Cath, sigi lelengau esp diatu aku ngadu scrapbook ka saduai. Maya aku meda gambar baby nuan teringat aku gamal Duncan agi baby suba. Sigi cute amat gamal iya! Pemesai iya baru ada sama enggau baby nuan - 6 lb 3 oz aja iya, mit amat laban aku ka kena gestational diabetes maya ka ngandung.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...