Friday, May 08, 2009

Pengerami Ngirup Teh Hari Indai

Pagi tu tadi aku bisi enggau sekeda bala indai bukai ba pengerami ngirup teh beserimbai enggau Hari Indai ba sekula anak aku. Tu baru iya aku bisi enggau orang. Aku enda ingat kebuah aku enda enggau pengerami Hari Indai taun nyin kemari.

Kami tiga menyanak duduk semija enggau indai Drake saduai Brock. Manah endar ga mija dirias bala staf ba sekula nya. Aku ampit mai bunga rose ka ba atas mija nya pulai laban pengajar sida ngasuh mai ma ka mai. Kapa muai peluang!

Sida empat nya sigi pedis digambar. Bepasung ka pangan diri alu enda nemu jenuh maya kitai ka ngambar. Nyu enda terang sida gambar. Bala anembiak sekula bisi nyendia present ka bala indai sida. Leka bunga enggau pasu mit siti, alu beg kain disambung ngena gam! Haha, kada tan ma udah disimpan utai!

Anang enda ingat telipun/madah penyayau enggau pengerindu kitai ngagai indai kitai! Ma sida udah nadai agi, ka pen kitai madah pengerindu kitai ka sida tang sida nadai agi enggau kitai.

Selamat ngintu Hari Indai nuju kita semua.

Puteri's Signature

4 comments:

  1. amat stidi skula sida bisi ngintu ari indai neh - au kala urang ngasuh mai -taban ke meh bungai ros nya hehehe ti aku.

    ReplyDelete
  2. Selamat ngintu hari Indai. Rindu meda ulah anak enti leboh mother's day tu. Gabby diatu kiruh ngadu kad, surat sereta macham2 penumbuh. Aku mdh ke iya, tomorrow Mama nyadi Queen, nuan nggau Papa mesti ngintu rumah..hahahahha...

    ReplyDelete
  3. 'Selamat Ngintu Ari Indai' ke nuan mega!

    Kami ditu kena 7hb June ila ngintu Mother's day. Agi bala aku ba primary school kelia, baka nya meh sida ia bebai ke utai ke udah disedia di sekula nya ke bala ndai. Di bai 'ngabang' ke sekula nadai kala tang udah nya kami ke indai lalu bebai ke pangan diri ngetu ba Café (enda jauh ari sekula), numi diri enggau ai kupi tauka teh !

    ReplyDelete
  4. Happy Mother's Day, andan! Au ah, sapa enggai mai, kala pri?!

    Coki, nyadi Queen nuan on Mother's Day? Huh, anang pansut ari bilik tindok, awak ka sida mai breakfast in bed!!

    Lyana, Mother's Day ditu diintu the first Sunday in May. Ko jaku ka keluar makai brunch pulai sembaing tang diatu dah tegendala program laban enggai enda bisi greeters duty Sunday tu lagi. Church abis kira ka pukul 1 pm. Kelalu laun ka nganjung diri makai dim sum!! Meda baka laban restoran nya nyendia dim sum sampai pukul 3 lemai. Kada agi bisi neh, busiest time of the year!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...