Thursday, May 07, 2009

Pau

Apin lama tu tadi aku ketawa macha komen ditinggal siku ari kita ke macha blog aku tu. Ko iya,
Sekali bala kami di idang ke orang putih makai bala sida spaghetti, bologne, Taco, Enchilada, serta maioh pemakai ka selalu dijual sbelah California dia ... Tak enda ulih pajak ke sepi aku. Tak bau TENGUNG,lebih lebih agi pemakai Mexican... Tima Kasih ajak...

Tuyu ga nyawa tu, tak lekat ba sida SALAI lumik, tempuyak serta rusit. Orang putih pan nutup idung meh nyium pemakai aku... Tuyu ga nyawa tu, tak lekat ba sida SALAI lumik, tempuyak serta rusit. Orang putih pan nutup idung meh nyium pemakai aku...
Sigi amat enti kitai enda teleba makai pemakai etnik bansa bukai. Maya aku ke gawa ba menua Vietnam suba bakanya meh. Tak agi lapar asai perut ma udah pulai ari restoran dibai sida pangan. Udah kelama iya begulai enggau orang Vietnam nyu ka nyawa makai pemakai sida. Nyu nganjung diri makai ba restoran Vietnam ditu, keba!

Pasal pemakai orang Mexico aku semadi setaun dua tu ke ka agi makai pemakai sida tu. Nyu sepuluh taun aku ke diau ba menua tu baru nyawa bisi berubah mimit.

Siti ari utai ke ngasuh aku jampat agi neleba ka diri ba menua tu iya nya pemakai bansa cina nyamai digiga ditu. Ujung minggu tu tadi aku tetemu ka pau char siew ba pasar borong dikumbai Costco.

Kasih bala ka takut makai babi kategal ka penyakit H1N1 (renga babi)! Ngasoh aku ka agi makai sup tulang babi demalam enggau makai pau char siew pagi tu tadi! mrgreen Fuh, nyamai pau babi char siew nya!!

Aku bisi mega nyebut ngagai Charlene, siti ari utai ke dikelengau aku lebuh jam pukul 3 tauka pukul 4 lemai iya nya nyawa alu ngiga sida ruti paun bepuak ka kari manok tauka kaya tauka sardine kena ngirup kupi/teh/milo. Bakery ditu nadai nyual utai baka nya, mina sida ruti ka manis aja.

Minggu nyin tadi aku bisi nguji ngaga pau sardine kediri empu ngena dinner rolls Pillsbury. Nyadi ga sardine bun aku nya. Nyu negam menegam Doug. Nyamai sardine digaga baka tu ko iya taja iya endang enda entu rindu makai sardine dalam tin.

Hari minggu tu lagi, Mother's Day. Nyawa aku udah tenguk ke dim sum. Ngagai restoran Rice Bowl meh kami menyanak udah pulai sembiang hari minggu tu ila!

Puteri's Signature

4 comments:

  1. Puh, nyamai char siew paw nya wai! Meli tu legi.. ba kedai cina tisi jalai nya... Raya nya wai, nyau negam menegam ney, naka meh penyamai nya enti baka nya...

    ReplyDelete
  2. miam miam miam tengguk meda pau enggau sardine bun nya....aku ka ngaga karipap lagi, mayuh temuai aku lemai pagila.

    amat ka bau tenggung utai panduk mexican, baka cili con carne (betul spilling kini?) enggau tacos, semadi nyu diatu aku ka ngaga serta nemu makai utai tu; kasih ke anak , rindu makai mexican food.

    ReplyDelete
  3. Anonymous6:34 AM

    Nya... Meh bau TENGUNG! Nyau meliar ai mata aku ka nelan taco, enggai ka kumbai orang putih enda sudi. Malik aku ngagai Indai aku, "Very Good..." ko iya madah ka orang ptih, sambil ngunyah "Chicaron" - (kulit babi) ka liat ngena gigi palsu ia. Nya ga kitai Iban enda nemu madah manah enti utai nya enda nyamai.

    ReplyDelete
  4. Ken, negam menegam laban ka enda kala makai sardine bun! Nyamai ko iya! Ni nuan ka enda diasoh indai makai babi deh? Takut penyakit H1N1?

    Jaku "bau tengung" ke ngasuh aku ketawa inggar. Aku sigi enda minat makai pemakai Mexican, tang nadai ga aku nyium utai panduk sida nya bau tengung! Haha. Kelalu balat ngena cheese, beans, bawang enggau cilantro utai dipandok sida. Asai iya lain ari pemakai kitai .. Keterubah aku makai Mexican food suba, selalu nanya diri nama utai ke enda ingat disimpan sida dalam pemakai nya? Tak enda tepantup nyawa makai!

    Anonymous, madah sapa diri neh wai. Ni alah kitai berandau enggau pangan diri nuan agi anonymous!! Pama indai nuan ngemula madah utai dempa nya nyamai! Heheheh. Entua aku diatu nemu, ma milih restoran alai makai, enda milih restoran mexican laban iya nemu aku enda entu minat!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...