Tuesday, May 26, 2009

Ngiga Gambar

Pagi kemari aku begigaka gambar Denice saduai Duncan ... gambar ka diambi taun nyin tadi enggau gambar ka diambi pun taun tu. Aku ka milih sekeda gambar ngambika bisi dituchi alu bisi mega dibai ke sekula kena sida ngaga prujek badu sekula ba kindergarten bulan enam tu lagi.

Lebuhka meda gambar nyu bejaku kediri ujung iya. "Huh, mayuh endar ga gambar tu nadai kala dibantai. Manah endar ga sekeda gambar tu neh!"

Gambar ngambi mengambi tang nadai kala dituchi. Dia meh iya dalam hard drive ba komputer. Ni ka diback-up ba CDs agi.

Aku tu pasal ngaga Memory Books sigi malas endar. Albums mayuh endar. Perengka kena ngerias album mayuh endar. Tulang aja malas. Nadai bisi minat bakaka minat ngaga marik tauka minat nulis blog!

Apa nama tempat ba depan Tanahmas di Sibu? Gambar kami di Sibu lebuh ka nemuai kin taun nyin tadi.


Bala anak enda tau mansa utai baka tu. Enda tau enda nepan. Apa nama shopping complex belakang Tanahmas di Sibu din? Dia meh alai saduai tu bemain.

Tu gambar diambi ba wat Phra Buddha Bharameedharm Chamruslok di Kota Bharu maya kami ka nemuai kin taun nyin tadi. Ngelama tu aku enda nemu ngemayuh nya sida wat Buddha di menua Kelantan! Sapa kitai enda nemu menua Kelantan dipegai PAS? Nya meh aku tekenyit lebuhka meda pemayuh wat Buddha ba menua nya.

Ba sekula sida Denice tiap musim bunga enggau tiap musim gugur sida begambar. Gambar tu diambi bulan empat tu tadi alu tu meh keterubah iya sida begambar ba luar. Rindu meda gambar sida ba luar ari ka baka dalam studio.

Anak bujang aku. Sigi pedis ngambar siku tu laban enggai jenuh. Lebuh aku meda gambar ka diambi tukang gambar, enggi Duncan mayuh agi ari enggi Denice. Enggi Denice nadai mayuh chara posing laban ka nadai mayuh macham lebuhka digambar.

Bulan sebelas nyin tadi aku bisi meli printer baru, alu printer tu manah dikena print gambar. Nyamai ga baka nya laban kitai tau nuchi gambar ti diguna aja. Enda alah nuchi semua gambar ka diambi. Kelalu mayuh!


Puteri's Signature

4 comments:

  1. Ni nuh nanya, nuh enda ingat aku! Ya tek menoa!! Pintu Gerbang - nya ya!! Berapa umur Denice & Duncan - baka ke serambau seduai?

    ReplyDelete
  2. Au, Pintu Gerbang! Manah amat tempat nya dia.

    Denice tuai dua bulan ari Duncan. How? Denice anak itit ... diambi aku ari petunggal aku.

    ReplyDelete
  3. maya aku 7 taun suba kala aku nepan helicopter ke ditepan duncan nyak,
    rita nda badas ya helicopter nya ndak terangkat laban aku kelalu berat..hihi!

    ReplyDelete
  4. Haha, Ben, saduai tu nemu meh enda helicopter nya enda terangkat tang ka endar ga nepan!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...