Wednesday, May 20, 2009

Kantuk peria

Pagi tadi aku bisi nurun ka pasar ngiga sida sayur ti tau narit ati. Sida sayur ka bisi endang baka sayur ka bisi maya dia taun. Sida kangkung, sida entimun, sida kubis, sida asparagus enggau mayuh macham sayur bukai. Aku ngiga sida daun ubi, tang apin bisi maya dia taun.

Bala ka rindu makai buah, diatu musim strawberi enggau cheri. Aku nadai meli taja rega iya murah. Sida buah limau endang selalu bisi, chukop macham bansa limau.

Lebuh aku berati ka sida sayur, bisi dua iku indu ari menua Pilipin bediri ngimbai aku milih kantuk peria. Aku enda nemu nya daun peria semadai nanya sida. Dia aku alu nanya chara sida manduk kantuk peria ... boil ko siku, empa baka salad tauka panduk champur kachang masin, alu enti digulai enggau smoked pig hock, nyamai ku iya agi. Hmmm.

"Enda pait sayur nya?" ko aku ga nanya iya.

"Pait, tang enda balat," ko iya nyaut. "Manah ka orang bisi penyakit kencing manis."

Pasal buah peria ti manah dempa orang sakit kencing manis, aku sigi nemu laban ka kala enggau orang sakit kencing manis. Ninga nya enda entu pait, aku alu meli sikat.

Datai dirumah, aku mela daun peria, alu manduk iya. Enggi aku diguring enggau bawang putih, kachang masin enggau sirap bacon.

Tumu aku makai sahari tu! Jam baru pukul 10 pagi aku udah tembu makai! Asi enda ibuh manduk laban bisi meli tapau belauk ikan enggau undang. Daun peria nya kena nambah lauk dua iti nya laban aku enggai enda bisi lauk sayur ma makai.

Kapa enda tumu makai laban tengah hari lagi aku nganjung Duncan ngagai speech therapy.

Bah, nama lauk kita tengah hari tu lagi?

Puteri's Signature

4 comments:

  1. Uiiihhhh... favourite tu. Selalu nyumai engkah pusu guring enggau bawang putih. Kekadang sumai enggau belacan Bintulu.

    ReplyDelete
  2. Sayur tu paberet aku tu wai, enti bisi sayur tu dipanduk, sida manuk nya dudi aku ngambi.. Baka sida jerin, petai... fuhhh.. enti petai panduk belacan sigi stidi agi empa enggau asi baru diinjin... tang... anang enda ingat bau jamban enti udah kemi...

    ReplyDelete
  3. KM & Ken, amat nyamai sayur nya! Baru iya aku nguji .. rugi enda meli mayuh, tak agi belala. Doug ka dibai makai sayur nya.

    Ila nguji nguring enggau pusu tauka belacan.

    Ken, nya meh ko Doug .. hari siti, udah ka makai petai, ba jamban opis .. apu, naka bala colleagues nyium bau ai kemik iya!! Haha, Doug endang sigi rindu makai petai .. available frozen ba Asian supermarket ditu ari Thailand.

    ReplyDelete
  4. Nemu jaku Iban ga Indu Pilipin nya neh .... heh heh ..

    Kami bisi nanam peria semak rumah, ila ngeluar gambar iya.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...