Thursday, May 14, 2009

Cherita Hari Empat

Demalam enggai entu tinduk mata aku. Nama ti ngasuh mata enggai tinduk? Anang ketawa, au?

Endaka demalam semi-final American Idol? Bisi meda? Danny Gokey iya ka diminat enggau disukung ngelama tu keluar ari pekit nya. Nya meh dikerunding aku semalam malam alu ngasuh mata enggai tinduk!! Sinu ati laban Danny enda masuk final! cry

Ah, nya udah tanda gian meda American Idol!

******

Duncan sikok sikok nyabak tadi laban nadai nerima kad hari pengada. Siti ari surat ka diambi ari peti surat ba tisi jalai kami, iya nya kad hari pengada ka Denice. Denice ngintu hari pengada iya ka enam kena 21 Mei tu lagi.

"It's no fair, I don't get a card," ko Duncan enggau sabak sabak. "Is my name not on the card?" ko iya agi nanya Denice.

Ni lah nerima kad hari pengada! Hari pengada iya bulan tujuh tu lagi! Bendar meh aku ngaum iya, alu madah ila meh aku meri iya kad.

"And presents too?"

******

Ba Bible Study kami tengah hari tu tadi, group kami beratika sempama anembiak ti enggai ngampun diambi ari Matthew 18:21-35.

Jesus udah terang terang ngajar kitai enda tau enda ngampun orang ti udah salah ngelaban kitai baka Apai kitai ba serega udah ngampun kitai. Toni, siku indai orang ke begulai belajar enggau kami, madah sigi pedis ngampun orang kelebih agi enti orang nya udah munuh anak kitai. Anak Toni kena bunuh orang dua taun tu tadi.

Kitai ka enda kala nyepi penusah baka ti udah ninggang Toni amat nyamai meh ngampun orang ti udah salah ngelaban kitai. Enti penyalah orang nya munuh anak kitai, kati ku nya?

Tang nya udah ajar diberi Tuhan Jesus. Ampun orang ka udah salah ngeleban kitai.

******

Aku enda nemu berapa iku kita bisi beratika blog bukai aku. Dua tiga hari tu tadi, tak rajin asai aku alu update berapa iti enda blog! Abas blog aku enti bisi hari, au? Cherita pasal politik Malaysia bisi, cherita pasal American Idol bisi, cherita politik Amerika bisi, cherita seks bisi .... oopps, bula aku! mrgreen

Puteri's Signature

5 comments:

  1. Samo tua Dor. Gockey out, pedis amat atiku baka meda Aisyah suai Claudia pansut AF7. Udah tebayang2 di mata aku Gockey champion ke sekali tu.

    anyway, kasih mat Duncan neh.... so cute nyabak kenya.. nembiak sigi baka Dor. Baka Gabby ku, birthday urang ke diattend sigi nyadi birthday ya, apin urang nyepu lilin ya udah besepu nggi urang hahahahah...

    Sad to hear Toni's story. Enti aku sumur idup meh bedendam nggau pemunoh nya. Kasih ku ninga.

    ReplyDelete
  2. Kelalu balat nya, meh sampai nadai ulih tidor..hahaha..

    ReplyDelete
  3. Lagi aku meli kad ke seduai iya ! Arap ke datai sebedau 21st May.....

    ReplyDelete
  4. Kami duai menyanak pen rindu ke Danny Gockey!! :( Nuan wai .. endah natuk penatuk talipon dia!! hahahaha :)

    ReplyDelete
  5. Pat, kawan aku siku, madah alu nadai mood iya ka meda AI laban Gokey dah out. Heheh, aku dah gian! Aku pikir semua org nyukung Danny will vote for Danny. Sida tu benchi Adam! Aku ketawa macha comment bala ba Twitter pasal semi-final show nya kutai.

    Haha, Gabby, dah enda tan agi iya, nya iya alu nyepu candle ba birthday kek org!!

    Charlene, au, aku endang bansa org ka tusah let go ... sampai enda ulih tinduk! Suba aku fail driving test ... 2 minggu aku enda ulih tinduk! Injin kerita mati 3 kali ba jalai ni enda fail! So enda heran, my favorite dah out, aku pen enda ulih ngingat ka disappointment diri! Heheh. Teruk amat!

    Lyana, gaga amat saduai nerima kad nya ila! Engi Denice alu bai afternoon nap enggai ka dichuri Duncan. Dah nya dani enda tegiga ka kad nya agi, Duncan kena tuduh enchuri kad iya! Nya lah ma Nana saduai ngirum kad, mesti dua dua sekali nerima kad, enggau duit $5 dalam kad nya. Ti enda frust siku laban nadai nerima kad.

    Endun, ukai enda natuk phone, tang selalu busy!! Bisi lima kali aja aku ulih get through. Pelaban aku nya kebuah iya alah, laban calls for him enda ulih get through! Hehe, desperately grasping at straws! Enda patut Danny ka enda kala in bottom three, kena knocked out malam nya. My prediction for the finals, Kris menang .. org frust Danny out, will vote for Kris!! Go Kris!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...