Wednesday, May 06, 2009

Comb Binding Machine

Bup kena belajar Bahasa Iban ari laman web ka diberi Pengajar Iban udah didownload alu udah mega diprint . Doug ka nulong aku print bup nya ngena laser printer ba upis iya laban misin sida ulih nusun alu print dua piak kertas.

Enggai nyadi ga nyimpan bup lebih 180 iti lambar ngena klip aja. Nya kebuah aku alu begiga ka misin kena nanggam bup nya. Mayuh alai aku manding misin (comb binding machine) ka digiga aku nya alu mutus runding meli siti misin nya ari Amazon.

Agi aku di Miri suba, endang selalu befotostat ka utai alu ngasuh kedai nya nanggam utai ka difototstat nya sekali ma utai nya mayuh. Ditu laban ka nyamai alai ngiga sida comb binding machine kapa enda alu meli siti misin nya sekali. Mayuh utai bukai ti ka ditanggam ila baka sida bup pri ka ditemu aku ari Internet Archive.

Tu baru amat amat belajar Bahasa Iban! Labanka kala nyadi cikgu English suba, untak aku alu nyalin terminologi grammar Iban nya ngagai English. Ahhh, mereti meh aku konsep ka diajar ba bup nya! Lebuh ka berati ripih isi bup Lumpar Sistem Sepil Jaku Iban, mayuh endar ga utai enda ditemu aku pasal Jaku Iban! mrgreen

Nya kebuah ka belajar! Enda pia?

Puteri's Signature

5 comments:

  1. Manah bup tu wai, kena ngemaju ke agi chara spiling jaku iban. Passanger-pesinjir (injau serap)- baru aku nemu...

    ReplyDelete
  2. Aku agi saru pasal ngena 'o'enggau 'u'. Sekeda leka jaku ... ba bup nya 'jaku' disepil ngena 'u' tang 'Apo' disepil ngena 'o'. *garu pala* Enggi aku tekalih 'o' enggau 'u' nya. Amat pedis ka nukar spiling dikena ngelama tu!

    ReplyDelete
  3. Aisey....macam nemiak tek baru belajar bahasa! hehe...kasih amat bala kitai tu neh..especially aku lah. Lagi meh aku cuba print out bup nya.

    ReplyDelete
  4. Pelaba aku laki nn empu bisi chance nganti Anthony Richard ila.Bisi show interest iya kini? hehe...

    ReplyDelete
  5. Charlene, belajar bahasa meh kitai tu! Iya ga kitai enda kala ngambi kelas Jaku Iban suba! At least diatu kitai bisi access to material ti ulih nulong kitai!

    IK, er, laki aku nya enda nemu nyebut bunyi "ng" or "ny". Ka meh iya belajar tang aku ka nadai patience ngajar iya! Haha. Iya ka ngiga Iban-English, English-Iban phrase book. Bisi kini? Agi aku mit suba, bisi aku phrase book baka nya, enda nemu enggi sapa tang ditemu aku sebelah rumah kami.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...