Friday, May 29, 2009

Scrapbooking

Kepuas aku begiga enggau bepeda ka gambar seminggu minggu tu, nyu terunding ga pasal prujek scrapbook ka enda dikerja. Ungkus perengka kena ngaga scrapbook nyu beratus, tang prujek alu enda mansang ari tiga empat lambar scrapbook Duncan!

Sahari tu tak rajin asai, alu beserungkai ka beg alai perengka kena ngaga scrapbook, alu mungkal ngaga scrapbook ka Denice. Denice nyu besai diri, scrapbook alu enda enda digaga. Gambar udah ga dituchi .... tulang aja buruk!

Gaga amat Denice meda scrapbook iya alu nanya enti bup nya tau dibai ka sekula ngambi ka cikgu iya ulih meda. Er, nganti udah tembu meh dulu! Baru ga meniga empat lambar ka udah tembu!

Sekeda perengka dikena ngaga scrapbook nyu nadai temu alai agi. Dini enda alai! Beg ngemesai nya alai nyimpan perengka tang lebuhka ngena suba enda disimpan ba tempat endang alai nyimpan. Pengujung iya nadai temu tunga agi.

Ujung minggu tu bala ba menua kiruh nyendia Hari Gawai, tang aku udah besemaya ka ngadu scrapbook Duncan enggau Denice! Enda sinu kita ka aku? wink


Puteri's Signature

5 comments:

  1. Isk isk.. *sirut2

    kasih meda kita menyanak, nadai ngachau meh Dor, malam 31 dinner baka kitai ke ngerami tengah malam meh.

    selamat ngintu hari gawai ke kita sebilik


    ari km menyanak

    Marcus, Pat & Gabby.

    ReplyDelete
  2. aku pun ngaga scrap book ke little guy aku, laban ke baru ada nyu berambi gambar ia since ia ada. aku meli perengka ba kedai kraf baka Micheals enggau dollarama, walmart pun maioh pilihan. anang enda ngaga ke Denice, selamat ari Gawai. Tadi sempat agi aku keluar enggau baby nyambut ari pengada kawan.

    ReplyDelete
  3. Selamat Hari Gawai, Pat and family! Ma ngirup ai tuak, anang enda nyangkung!

    Cuthess, boleh tahan nuan, bisi dianjung mindah udah bekau c-section! Enggi aku suba, bendar ngetat pedis!!

    Au, gaga meh scrap book ka Ethan ... meli bup baka Keepsake Memories awak ka bulih idea.

    ReplyDelete
  4. Anonymous1:31 PM

    aku meli perengka maia kau agi pregnat suba, dah ke beranak tuk mina keluar meda wayang sekali, ngagai klinik nganjung Ethan enggau nyambut ari pengada kawan nya aja aku keluar. ukai enda pedis agi lutur madah anang ngetat aja mesti bejalai jalai jampat gerai. aku enda ngangkat utai berat mina bejalai aja.
    cuthess

    ReplyDelete
  5. Agi pedis nuan? Aku suba lama aku pedis ... isi ba perut lama nadai berasai, bisi 8 bulan bakanya. Dua minggu udah aku beranak agi lubah pejalai, laban abi agi pedis.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...