Tuesday, April 20, 2010

Bulih Part 2



Amat bulih meh aku suping hari minggu tu tadi. Berentak aku manduk enggau makai utai ka diulih!

Pagi hari manduk bubur cha cha ngena ubi randau enggau keladi ka dibeli hari nya. Enda makai tengah hari aku - terus makai bubur cha cha. Enda ibuh nganti jam pukul tiga tauka pukul empat lemai makai bubur cha cha.

Makai malam belauk ka buah entekai enggau dagin digulai enggau kuah satay Brahim's. Lichin pinggai Doug malam nya! mrgreen Udah nya alu makai tofu fa. Mmmmmmm!




Pagi tu tak agi belala asai nyawa ka makai kway tiaw guring. Ni nya bisi agi. Nguring mee meh aku. Nya pan ngena mee ari paket mee segera! Tau dikenyadi amat!

Puas ga asai perut makai mee angat. Ngumba endar ga hari sahari tu. Ujan sereta chelap. Ni enda laju kayuh lebuh makai pagi tu tadi! mrgreen

6 comments:

  1. nyamai amai lauk ktk nya, sis....bendar amai nuan berapi.,...hehehe

    ReplyDelete
  2. Hehehe...sigi berentak amai nuan berasap bak dapur dua ari tu neh (^__^). Lama nadai nyumai sida sayur entekai gulai enggau sida sambal chabi. O.o. Apuu meh lepi diri aku tumu pagi tu meda lauk di sumai nuan.

    ReplyDelete
  3. flo, bisi mood berapi! Lemai tu udah nadai agi mood. Meli frozen pizza ari supermarket aja .. Doug orang tukang manggang pizza nya.

    charlene, bisi di gulai undang kering, chabi, belacan meh lauk entekai aku nya. Tang nadai ayan laban entekai nyu anchur! ;-)

    ReplyDelete
  4. mee maggi goreng! nya lah favorit aku enti ke KL laban sidak mamak nguring mee nya sigi pedas kaw kaw punya!

    ReplyDelete
  5. pia sis...anang nda ingat ngambi gamar piza gak...nya tenguk aku ninga..hehehe

    ReplyDelete
  6. pat, agi belala pagi tu! Nguring mee baru! Ngelama tu aku enda kala ngena mee segera nguring mee. Muntang agi chara tu laban mee nya jampat dipanduk! Selalu ga aku ninga pasal mee maggi gaga mamak, tang enda kala nguji.

    flo, nadai digambar pizza nya. Beguai orang netak alu bala nyengkau udah mansau! Nyamai kami ditu mayuh macam frozen pizza - datai ba rumah mina masuk dalam oven aja. Jauh murah ari meli ari sida Pizza Hut or whatever pizza place.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...