Monday, April 19, 2010

Bulih!

Lemai kemari kami menyanak bisi nurun suping. Keterubah iya ngetu ba thrift store ti selalu alai kami suping. Udah nya ngagai supermarket cina ba seberai jalai. Nyengkau menyengkau meh aku laban lama udah enda ngetu dia.



Meli tugeh, lap chong, daun bawang, enggau mee kway tiau .... nah, tu meh gamal kway tiaw digaga aku empu. Udah tembu diguring ... eeeee, uji tak bisi kerang tadi! Nyampau meh bisi kerang fresh ba menua kami ditu!



Naka pengaga aku meda dua macham kuah Brahim's! Kuah satay, enggau kuah rendang! Aku endang selalu meli Brahim's ma bisi pulai ka menua. Siti aja utai ti digiga alu nadai kala meda .. mee Maggi! Iya ka kala dipeda aku, iya nya mee Maggi Marsala. Amat enda berapa! Nya mee ti dikerindu orang India! eek

****

Ku Sebugey, enti aku jadi ka Atak (tukey mee di menua din), tiap hari meh aku makai mee kolok enggau kway tiaw dipanduk menyadi indu iya! Peeeiii! Sebugey ka jual mahal enggai ka Atak suba. Kasih tudah Atak datai ka diatu agi bujang tegal ka frust Sebugey enggai ka iya! mrgreen

8 comments:

  1. enti kway tiaw nya digulai enggau kerang...menjilat kaki laban iya...hahahaha...thumbs up, sis...nyamai gamal mee nuan nya deh

    ReplyDelete
  2. apuuu alah gamal kway tiaw ke digoreng aba kedai kopi ... sedap gamal engge deh tu! :)

    ReplyDelete
  3. flo, enti bisi kerang, apuuuuu .. agi belala! Haha.

    Alice, tau dikenyadi kway tiaw aku sekali tu! Pama agi asai ari ka udah!

    ReplyDelete
  4. Bisi ngena kicap ka nuan, kena gureng kway tiaw tu? Temu tenguk ngak meda nya. Kedai cina bak menua kami ditu, maiyuh ndar sida paket prudak sida cap Brahim. Dek dek agi sida mee Maggi...nuan tu gerenti ngiga mee maggi asam pedas tu nga..hehe

    ReplyDelete
  5. Nya ia bulih- amat bulih ney wai. Hahaha kasih tudah atak frust menungging Laban Sebugey neyyyyyy hahaha ti
    enda sigi enda ngetu kia kami duai sylvia makai mee free belama hahaha

    ReplyDelete
  6. charlene, 2 macam kicap kena aku .. Kuda Terbang brand (ari Miri) enggau Kicap Manis and serbuk Maggi Cukup Rasa .. heh.

    Au, Maggi Asam Pedas meh tetenguk ka aku!!! All kinds of brands except those from Malaysia mee ditu. :-(

    Andan, haha, amat nyamai meh kitai ulih makai mee preeeeee ba Atak enti Sebugey tukey neo dia! Hahahaaaaa..

    ReplyDelete
  7. Apu Puteri... sama tua. Aku pun baru bisi meli kuah Brahim's nya last week. Minggu tu tadi berapi ka bala kaban kuah rendang!!!! Hahahaha.

    ReplyDelete
  8. flo, gaga amat tetemu ka Brahims! Malam tu aku manduk rendang! :-)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...