Thursday, April 15, 2010

Heart Shaped Bokeh



Ulih meda heart-shaped bokeh?

Keterubah iya mina ngambar sida pun kayu kena nguji ngaga heart-shaped bokeh. Bokeh manah dipeda tang sida pun kayu nadai nyengala dipeda. Kabur magang. Ujung ujung mayau dikangau asuh nyadi model! mrgreen

Ngena ga nya laban mayau aku tu sigi bajik alu nemu amat pusing ka aku!

Ditu alai aku belajar ngaga heart-shaped bokeh enti kita ka nguji. Anang enda nguji, wai! wink



Bekareh aku mansutka Christmas Angel ti selalu digantung ba jendela maya Christmas laban ti ka meda heart-shaped bokeh bekaler! mrgreen

6 comments:

  1. ooo auk bisi aku meda ! manah endar deh...Niki gap endar ditu gak !! hehehe Tang aku enda ulih muka website nya. Nama kebuah??

    ReplyDelete
  2. Ok link nya deh. Engka kena block anti-virus software nuan?!

    ReplyDelete
  3. Au, ulih aku meda. Ukai siti tang maioh enda tekira.

    amat ga gambar nya, makin lama dipeda, makin maioh utai pansut.

    ReplyDelete
  4. Gus, semadi rindu nguji utai! Amat ga, makin lama kitai berati makin mayuh utai dipeda!

    ReplyDelete
  5. (^__^) EEEee..kiut mai gamal mayau nuan...Pei, makin bajik gamal ia tudah..ehehe..Kala udah beri nuan mandi nya Dor? Terbersi jak gamal ia taja outdoor cat.

    ReplyDelete
  6. Charlene, nadai kala mandi mayau aku nya. Meresih alu ka ngeramak ma dilap enggau paper towel basah.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...