Monday, April 26, 2010

Lumur 54



Tu meh utai ti ngasuh aku lembau amat update blog demalam. Berapa jam enda back up data ba iPhone, udah nya restore setting.

Maya ka ba San Ramon, jam lah iPhone aku nya ... tegal bateri nyu ka abis laban bala anak bepeda ka video ari YouTube. Jam ba Apple logo screen. Begedi amat aku laban tepaksa di restore ngagai factory setting udah nya alu nyau meh unlock enggau jailbreak ba iphone nya. Frust menonggeng! Sekeda applications ka dibeli ba AppStore pan lesap laban enda kena backup ... evil Bedau temu maya bala ka nemu hack iPhone mansut ka chara kena jailbreak enggau unlock iPhone latest firmware. Arrrrggghhhh!!

*Sori ngagai bala kita ka enda nemu ulu ili cherita iPhone! mrgreen



Maya kami datai ba Marriot, San Ramon, alai Lions Club District 4-C5 Convention orang benung makai. Asa asa meh kami ka enggau orang makai laban sigi bisi tiket kena enggau makai malam nya, tang nadai alai agi. Nadai penuduk! Tau ka utai bakanya nyadi?! Nyu nganjung diri makai ba restoran kami menyanak. Udah aku kenyang makai, kapa aku agi ka enggau orang rami!

Ngantuk mata laban perut kelalu kenyang! Udah badu makai orang rami bekaraoke, ba fancy dress ... Udah nya pukul 10 p.m. bisi berapa iti tempat orang ngatur pemakai enggau ngirup (ai bisa) laban ti ka ngulih undi bala.



Rindu amat aku meda Maharlika Lions Club .. bala Filipino tebal agi member kelab nya. Rami sida enggau orang convention ujung minggu tu tadi. Aku bisi komplen ba siku ari sida pasal ti enda ampit makai malam kami ka datai. Eee, enda patut nya, ku siku, ila aku ngeriput ngagai secretary ti ngatur pengawa tu. Iya ari kelab kami, ku iya. mrgreen Riput meh, ku aku dalam ati din!



Malam hari enam bisi Governor's Ball. Akai orang ngena baju kot, ngena baju belabuchi, baju gaun bare-back ... aku? Apalah, slipar nadai tunjik, tanchut chelum sengapa, baju bisi ga marik mimit. Akai, enda nemu bisi formal dinner ba convention nya! Enti nemu kapa ninggal slipar tunjik, baju gaun belabuchi?! Ukai nadai! Nindik ga Doug bisi mai neck tie enggau baju smart mimit!

Pagi hari minggu, lembau aku dani tumu enggau orang breakfast. Kami duai Duncan agi belala tinduk. Mina Denice aja rajin dani tumu laban ti ka enggau Daddy.

Program convention badu pukul 11.00 pagi nya. Kami alu bekemas alu nganjung perengka ngagai kerita. Udah abis utai diangkut, mupuk kami.

Penyauh San Ramon ari Galt kiraka 1 jam 15 minit. Meda udah ngalih hari, perut lapar laban ti nadai makai breakfast ngetu ba Tracy. Engka tak bisi restoran Vietnam dia, ku aku. Amat bisi!



Tu gamal orang dibai makai ba restoran Pho Saigon beserimbai enggai hari pengada orang ka 54. mrgreen

Enti makai ba restoran Asia aku tukang ngorder. Ngorder kerang kepang (mussels) enggau deep fried cat fish. Sedap amat! Bala anak mina makai mee enggau won ton sup. Nadai saduai ka dibai makai pemakai kami! Milih amat!

Nya meh pengawa kami ujung minggu tu tadi.

Kasih tudah mayau diambi pagi tadi ari Vet. Ligau ligau meda rumah, bakaka enda ngelala! Nyelai ga mayau, jampat endar enda ingat. Enggai dipegai aku, engka ringat laban ditinggal ba tempat nyelai enggau orang ti enda dikelala! eek

3 comments:

  1. Happy Birthday to Apai Duncan & Denice... :-)

    ReplyDelete
  2. O.o. 54 oleady meh? Happy Birthday!

    ReplyDelete
  3. TQ! Yes, 54 already! I married an old man! ;-( Heheh.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...