Thursday, April 29, 2010

Gila Bulan Bulan Empat



Demalam, lebuhka nyenguk luar ba pintu belakang aku tepeda ka bulan baruh amat tungaka mua timur. Tekenyit aku meda terang nya gamal bulan laban hari bemua amat maya siang hari nya.

Apin lama ari nya aku bisi meda gambar bulan ti diambi James ba blog iya. "Nadai bulan nya ayan malam tu ditu, tebal awan ba langit din", ku aku bejaku dalam ati.

Nya meh rindu endar ati aku lebuhka meda bulan terang laban ti ngumbai nadai ayan bulan malam nya, alu rauh rauh ngasuh Doug ngiga tripod. "Dini alai tripod nya?" ku orang mut mut.

"Aieee, ukai nuan nyimpan nya kutai? Uji giga ba bilik bejait aku dia!" ku aku ga.

Kapa aku nganti orang ngiga tripod, alu pansut ngena kasut but. Nyu tepuruk ba lubang tisi pagar! Petang ba luar nya bah! mrgreen Nasib ga enda rebah! Pei, pechuma kamera bai labuh enti rebah!

Orang ka dianti ngiga tripod nyu ringat diri meda pintu enda ditikup! "Chelap luar dia, nama pintu enda ditikup?"

Nadai meh orang ka diasuh ngiga tripod nya tadi tetemu ka tripod. Isssh, nyau meh aku manggai lengan enggau jari ti megai kamera ba slide swing set bala anak.

Nah, tu asil orang ka gila bulan! wink

P.S. Iya ka bendar bulan penuh kena 27 hb April. Malam 28hb April agi dipeda penuh tang nama iya ka bendar Waning Gibbous.

2 comments:

  1. Apu...manah endar gambar bulan nya...nyau baka buah mawang (embawang)...hehehe

    ReplyDelete
  2. Haha, Chris, amat baka buah embawang neh!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...