Tuesday, April 27, 2010

Cherita Semadi Nadai 27/4



Lebuhka datai ba hotel di San Ramon hari lima nyin kemari aku bisi meda jelu ti baka ansa makai rumput ba mua hotel. Eeee, ni kamera? mrgreen

Nadai sempat aku ngambar ansa ti dipeda aku lemai nya. Hari siti, bisi aku pansut ngiga sida ansa. Berapa iku enda dipeda aku benung makai rumput ba luar hotel. Ansa ari Canada, ku Doug. Nyamai amat sida, ngetu ba tempat ti bisi pemakai, enggau ba menua ti enda chelap baka di Canada din maya musim chelap.

Pelaba aku alu enda pulai ka Canada agi meh sida ansa tu. Ukai enda lelak terbai pulai ka Canada ari California!



Tu sekeda gamal wind turbines ti dipansa ba Highway 580. Menua nya dia bisi dipansa angin tasik, nya kebuah wind turbines tu di engkah ba bukit dia. Enggai nyadi diengkah ba menua ti jarang dipuput angin!

Naka tu aja cherita semadi nadai aku sekali tu!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...