Friday, April 23, 2010

Convention



Tu gamal mayau aku disimpan dalam sangkar. Iya dianjung aku ngagai vet lemai tu tadi laban vet semak kami ditu bisi servis boarding. Iya enda ulih dibai kami mindah sekali tu alu enggai ga ngiruh kawan aku Kathy merati sereta meri iya makai lebuh kami ka mindah. Nyamai meh nganjung ngagai tempat boarding.

Lemai tu kami menyanak ka San Ramon (semak San Francisco) laban Doug enggau orang Lions Club Convention ujung minggu tu. Aku kiraka enggau ga tang meda gaya enti rajin enggau semua program maya convention tu lagi! Ni alah bala anak buring nganti convention tembu!



Meda kami mindah datai ka hari minggu tu lagi, beguai aku ngaga kek pisang tu. Enggaika buruk pisang ti udah mansau amat enti nganti pulai ari convention hari minggu tu lagi. Kurang manis kek aku sekali tu! mrgreen

Ma udah datai ba San Ramon tu lagi, nyambung cherita!

2 comments:

  1. sedap kek pisang....tapi sayau, aku nda makai pisang, sis...hehehehe

    ReplyDelete
  2. flo, taja merekah kek nya, quite moist! Namahal nuan enda tau makai pisang? Pedis perut kah enti makai?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...