Thursday, April 22, 2010

Quilt Indai Katie



Katie saduai indai iya datai nganjung quilt nya kiraka 3 minggu nyin kemari. Kasih tedah tuai, lama nganti aku nembu ka nya! Baru kemari aku telipun ngagai Katie madah quilt indai iya udah tembu. mrgreen

Tu keterubah iya Katie enggau indai iya nganjung quilt ngagai aku. Saduai baru nemu bisi orang ba Galt ditu tau ngadu quilt. Nya pan semadi dipadah kawan aku siku. Aku madah ngagai saduai bulan lima tu lagi ngetu aku laban ti ka kemisi. Enti agi bisi quilt nganti udah pulai kemisi ila meh aku ngadu ka saduai.

Quilt tu baru kedua diadu aku taun tu. Dulu agi ari nya enggi uchu kawan aku siku benama Kathy.

Maya hari agi chelap baka tu sigi lembau amat aku gawa ba bilik endur mesin quilting aku nya. Kelalu chelap! Ma udah lama enda gawa dia, nemu lembau asai tulang ka berengkah baru! mrgreen

8 comments:

  1. manah endar gamal quilt nya ! enti semak kak aku belajar ngaga quilt ba nuan. agi bebal aku ! hehehe

    ReplyDelete
  2. Hahaha, bebalism? Nadai nya bebal, mina nganti orang ngajar chara ka betul aja!

    ReplyDelete
  3. rindu ku meda quilt nya...ditu pedis ndar gak ngiga urg begaga ke quilt..

    ReplyDelete
  4. flo, belajar ga! Ka Miri nuan enti nuan ka belajar maya aku din ila! ;-)

    Aku mina provide service machine quilting ... nyait pattern ba top nya ... patchwork nya dijait orang ka empu. I don't make quilts for people. I only provide the top stitching service laban aku bisi long arm quilting machine ... pattern jait ti begelung peda nuan ba quilt nya.

    ReplyDelete
  5. hehehe nya meh sis...tulang tu buruk amat..ekekek

    ReplyDelete
  6. manah amat quilt nya, geram aku meda.

    ReplyDelete
  7. Puteri, sapa di Miri ditu nemu nyait top stitching nya, aku lalu enda tetemu ke orang ka di asoh aku.

    ReplyDelete
  8. KS, enda aku nemu sapa orang tau ngadu top stitching ba Miri dia. Suba Rita Epui bisi meli machine tang machine enggau mija alai machine nya enda besai. I don't think it is capable of quilting quilts bigger than a twin size.

    Veronica aka LimpyFrog bisi meli machine .. pelaba aku similar to what Rita has. Nanya iya nuan.

    Enti pattern quilt top nuan nya enda complicated, stitch in the ditch aja but you need a walking foot to do a good job. Machine nuan bisi hopping foot enggau walking foot? Enti bisi nuan tau belajar free motion quilting. Ila aku ngajar enti interested. I'll be in Miri for 2 months!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...