Saturday, April 17, 2010

Pemakai Thai

Demalam kami duai Doug nganjung diri makai ba restoran Thai meda bala anak nadai enggau kami duai. Bala anak udah diambi indai classmate saduai, diambi bemain ba rumah classmate.

Taun nyin kemari kami ka makai dia. Iya selalu ga dipansa tang nadai ati ka ngetu dia. Mar pemakai dia (enti dibanding enggau restoran bukai lah), tambah mega mimit. Enda ipak rega, ku aku. Enti makai ba restoran Cina selalu bisi dibai pulai utai dempa.



Aku ngorder lamb. Nyamai amat, mina kurang mansau aja isi dalam. Tak gelik aku makai dagin enda entu mansau! Ikan mata ba sushi aja ulih dempa aku enda mansau! mrgreen




Doug ngorder pad thai, mee stail panduk Thai meh nya. Udah tembu makai entree, alu ngorder pulut chelum gulai enggau ais krim.

"Here's the black rice and ice kim," ku indu Thai ti nganjung pemakai nya.

"Ice kim?" ku Doug sambil senyum.

"Ham and chi," ku aku ga, nunda indu ari Cambodia ti alai kami selalu meli donut suba. Engka dilah orang ari meua sepiak nyin ka pedis nyebut jaku ti bisi munyi "S" ba ujung enggau jaku ti bisi munyi "R".

Lama kami duai Doug nadai udah bedating bakanya. Tiap lemai hari lima dulu bala anak nagih keluar makai enggau suping. Rindu ga sekali sekala pansut enda mai anak! wink

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...