Wednesday, April 28, 2010

Ngiga Sayur



Pagi tadi beguai guai aku ka pasar laban meda pemalat mua hari. Berapa minggu enda aku nadai ka pasar laban ngumba endar hari selalu ujan maya hari pasar minggu.

Sepuluh taun aku udah diau ba menua Galt ditu, baru iya meh taun tu ujan ngemalat nya dalam bulan empat. Ba bukit din, tak agi besalji hari!

Taja mua hari ngemalat nya pagi tadi ujan ka turun enda bangat. Tekenyit aku ninga guntur lebuhka gawa ngadu quilt orang pagi tadi. Ngetu ka enda, ku aku nanya diri empu. Ukai nama takut ka nadai karan, takut ka kena pangka kilat ... enggaika pechuma mesin rusak!

Pagi tadi kelimpah ari meli sida kantuk peria, kangkung enggau sebansa sayur kailan, aku bisi mega meli dua igi pisang tanduk enggau buah anggur. Agi ka asai nyawa makai chuchur pisang!

Belauk ka kantuk peria meh lemai tu! Sida kangkung galau ka pagila! mrgreen

Update:



Nah, tu iya gamal lauk kantuk peria nitih stail Coki - diguring enggau pusu, bawang enggau 2 igi chabi padi tutuk!

7 comments:

  1. kantuk peria? apuu beri pusu, bawang, cabi padi tutok anang entu anchur.. tumis.. perggghhh.. 3 pinggai pun nda ngachau, haha.

    ReplyDelete
  2. apu bisi sayur bakanya ba din pia? best amai ga, kantuk peria campur belacan favourite no 1 nya hehehe

    ReplyDelete
  3. Coki, aku manduk ngena resipi nuan tadi! Laju nyuap asi! Hahaha!

    Rodz, chukup macham sayur bisi dijual ditu .. bisi demand, bisi lah supply. Mayuh orang ari menua Pilipin, Cambodia, Laos, Vietnam, enggau India ditu ... rami bala Asian ba pasar minggu. Bala orang ka bejual pan mostly Asian, Mexican, and Eastern Europeans. Menua kami ditu sigi alai orang betanam buah, nuts, padi enggau sayur. Suitable climate.

    ReplyDelete
  4. Kantuk peria? Ee..nadai pait? Ngulam enggau belacan nadai berasai kali? hehe. Lama aku nadai meli kangkung. Sumai kangkung gureng enggau sida sambal..wahseh...bukai nda laju agi nyawa nyuap asi. Vegetarian lah lauk nuan saritu neh..wakaka

    ReplyDelete
  5. charlene, mesti lah bisi pait laban nya peria! Heheh. Dua macham lauk malam tu, kantuk peria enggau babi kicap becampur ubi kentang. Laju Duncan makai belauk babi nya!

    ReplyDelete
  6. apuuuu neh alah mua ng latak ditu laban kita din puteri - ditu urang malaya enda nemu makai kantuk peria buah aja maioh dijual sida. Semadi bala bisi mai ari menua nyin baru makai. Meliur ku tetenguk ke kantuk peria nyin ia ga gulai pusu - ti aku gulai aku belacan mimit daun peria nya slurrrrppppppppppp nye nenguk kediri

    ReplyDelete
  7. Enda berapa endar kor menua ng latak! Ila ngagai kebun orang ka nanam peria ma ka makai kantuk peria! Ngambi ka diri empu!

    Ditu orang Vietnam enggau orang Pilipin rindu amat makai kantuk peria enggau sebarang sayur pait. Aku nyu nanya dulu, daun apa nya? Not sure lah ... enggai ka tak daun entekai! Hahaha.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...