Tuesday, July 13, 2010

Bau!

Kemari ipar aku bisi mai aku bejalai ba Bintang Plaza. Kepuas kami duai bejalai, nyu aus asai tudah nyawa. Alu ngetu ngirup sereta makai ruti mimit meh kami duai. Udah nya alu tama ngagai kedai 2 iti agi.

Akai, ka kemik asai, alu beguai kami duai ngiga jamban. Apin tama jamban udah ngesuh bau kesing. Sereta iya tama, ipar aku alu tekuak kuak laban ti enggai ensium bau ti ngemalat nya. "Kati nuan tan nyium bau tu?" ku iya nanya aku.

"Iya ga tat ke seput", ku aku ga. Aku enda lama dia, alu beguai pansut. Ipar aku nya laban ti tekuak kuak dia, ujung-ujung nyu lama diri iya dalam jamban bebau nya.

Tang lebuh aku ke nganti iya ba luar, pansut ari jamban siku ari orang tuchi dia. Dua iku berandau ba mija alai sida ti ngumpul duit orang ti ka tama. Mut mut enggau masam mua tukang tuchi tu tadi.

"Nemu jamban nya mayuh orang ngena, tentu lah bebau. Enti enda tan anang ngena. Nya nyu temutah mutah!" ku iya kumplen.

Akai, sereta aku ninga nya, alu saut aku. "Kati ku deh, enti udah enda ulih tat? Utai ga bebau dia. Reti enda beresi tuchi meh nya." evil

Enda malik iya ninga aku ngaga jaku munyi nya. Siku ti bediri ngimbai mija melut mata malik ngagai aku alu senyum kambin ninga jaku aku.

Kati ku deh? Iya bebayar ga kitai tama ngena jamban dia. Tentu kitai ngarap tempat nya beresi agi ari tempat ti enda bebayar! Ipar aku enda meh nemu tukang tuchi nya bisi ninding ke diri ti enda entu nuchi jamban enggau beresi.

Amat pama kitai Iban diatu. Nemu ringat tegal orang ti tekuak kuak nyium bau jamban ti kurang beresi. Enti enda nemu meresi utai, ngiga kereja bukai kitai. Ngangkat kupi kah .....

4 comments:

  1. Tu endang standard jamban di menoa kitai tu, ukai semina di Miri; KL/Kuching pen bakanya! Sekeda manah agi.

    ReplyDelete
  2. Isssh, jamban free ba Boulevard ditu nadai ga ngemau iya ke ba Bintang Plaza! Enti agi ulih tat tak enda tama ba jamban ngemau nya aku! Iya ke bendar kurang maintain. Tambah mega tabiat sekeda bala kitai sigi kutur. Sebarang manching!

    ReplyDelete
  3. ... nya sigi amat .. sekeda! ukai ke mall aja, jamban opis pen sekeda, enda tentu berapa! Diatu bisi Toilet Committee di opis!! :D Sekul anak aku bakanya meh .. bau .. puas gurubesar meda gamal & nama aku ke critique belama!

    ReplyDelete
  4. Apu, nyu betoilet committee indah! Bakaka ti ukai bisi pelajar kitai enti enda tejaga jamban dikena diri empu neh!

    Hehe, kapa bala cikgu nemu jamban sekula kutur! Enti enda dicomplain enda ditukar chara bala maintain jamban.

    Pemansang siti siti bansa enggau menua ditemu ari pemeresi public toilet. Enda amat? Ba menua California mayuh orang datai ari Mexico. Apu, nyu kutur toilet ba sekeda shopping centers. Endang mai tabiat enda berapa ari menua asal - 3rd world mentality ku aku.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...