Sunday, July 18, 2010

Pagi Tadi

Ngumba amat ga hari, enggai enda ujan maya kitai ti ka nurun ke pasar! Tang ninjik ga ujan enda bangat sereta enda lama. Bala anak enda enggau laban Duncan agi begulung atas katil, alu Denice enda nyadi enggau meda anak ukui dua iku ba luar. Takut, laban anak ukui dua iku nya ka endar betiki ke orang! Mina kami duai mindai aja nurun ke pasar.


Sigi makai sida mee enggau ngirup dulu ba kedai kupi sebedau bebeli sida sayur ba market. Pagi tu aku ngudar mee jawa. Lama udah enda! Boleh tahan ga asai iya, laban lama udah enda!

Sebedau kami duai mindai pulai ke rumah, ngetu ba supermarket ti enda jauh ari rumah dulu. Nganjung indai aku meli minyak buk. Hmmm. Semadi udah dia, meli sida ruti Twisties ke bala anak, meli tisu .....

Udah aku ke nganjung indai aku pulai aku alu pansut baru, laban ti ka nuchi buk ba kedai buk seberai supermarket nya tadi.


Hmmm, enda berapa kedai buk siti tu, nadai majalah Melayu ti dikerindu aku dia! Mina majalah jaku Cina! Mina ngebak meda gambar meh nya. Dia aku tepeda ka gambar Mr Bean bakaka dibantai aku ditu. Geli ati diri aku meda laban ti ka ninting hari meda siri Mr Bean ba Disney Channel enggau bala anak. Ngumba gamal Mr Bean digaga baka gamal Mona Lisa, megai Teddy agi nya! mrgreen

Bah, naka tu aja cherita sekali tu!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...