Tuesday, July 06, 2010

Makai Malam



Demalam aku bisi diundang Sebugey makai ba restoran enggau sekeda bala pangan iya bukai. Sekeda bala pangan iya endang orang dikelala aku mega. Amat lama kami nadai betemu betunga mua bakanya.

Siku ari pangan kami nya diatu diau di menua Australia din. Rindu ga aku betemu enggau iya laban kiraka lebih 15 taun ti enda betemu. Sida ka bukai nya, gamal endang selalu dipeda ba Facebook enggau ba blog Sebugey. Sigi bala pangan Sebugey ti selalu enggau iya berambih makai ba restoran!

Nadai entu cherita bukai aku sekali tu. Naka nya aja!

5 comments:

  1. auk kala sebugey ngangau makai nurun aja ney ai.

    ReplyDelete
  2. Amat! Jangan tolak rezeki, ku orang! Heheh.

    ReplyDelete
  3. Puteri Do...rindu aku meda kita begulai makai. Agi lama nuan ditu?

    ReplyDelete
  4. Oh kemaya tu neh? Ngelala aku kaban nuan ka siku tu. Bukai May nama ia kah? Bisi bak Miri ia maya tu pia? Paduhal geng lama nuan pia wai?

    ReplyDelete
  5. KS, bisi 4 minggu agi kami ditu. Kemaya agi tuo betemu nunga mangkuk mee?! :-)

    Charlene, au ba Miri meh May nya diatu. Sigi ngelala iya ari mit suba! Apai kami geng keras sama gawa ba Shell suba!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...