Thursday, July 15, 2010

Raun Lemai Hari


Lemai kemari kami tiga menyanak enggau pangan aku, Evelyn, bisi bejalai ba Mariner Bay. Aku empu endang enda kala kia, tang lemai kemari endang sengaja ngipa mata hari padam. Siti aja penyalah, mata panas ti benung padam diserayung remang. Ni nya ka manah gamal sunset?


Bisi dua iku nembiak cina datai dudi ari kami mai kamera lawa saduai. "Wah, too late, miss the sunset," ku siku.

"No you didn't miss it, the sun is hidden behind the clouds," ku aku.

Mayuh bala betawaing duduk ba batu ngemataka sunset lemai nya. Sigi manah amat ga alai nya dia, alai kitai duduk romatik enggau pangan diri ngemataka mata panas padam! mrgreen


Rindu ga aku ngambar utai bukai dia, kena pritis ngambar utai lemai hari. Enti siang hari, aku nadai mayuh macham, pasang aja auto ba camera, alu ngachit meh dia! Pritis dulu, laban maya aku di KL tu ila, aku ka raun ke Putra Jaya, ka ngambar utai dia lebuh malam hari! Rindu amat meda utai digambar sekeda ka udah ngambar menua nya lebuh malam hari. Ka nguji ga deh.


Evelyn mai kami niki ke restoran, tang aku enggai. "Nganti Doug udah datai ila ga kitai kitu baru," ku aku. Sayau amat ga prujik Mariner Bay nya tejanggal. Enti enda manah amat resort nya dia. Enti enda bisi ga kitai di Miri tu utai baka Santubong Resort, neh.

Pagi tu kami tiga menyanak enggai mindah. Apai enggau indai aku ke pasar meh, tang kami tiga agi bebaju tinduk dalam rumah. Lembau asai ka mandi tumu, begari alu pansut. Ka relek mimit!


**Terima kasih ngagai bakih siku ti udah nulung meri leka jaku Iban ti sama reti enggau "terbangkalai", enggau "berdua-duaan". Nitihka bakih siku tu (ukai nuan nya Pengajar Luna???) jaku "mata panas ti benung padam diserayung remang" betul agi ari "mata panas ti benung padam dilindung awan". Terima kasih!

2 comments:

  1. rindu diri duduk ngirup ba tunga ke tisi restoran dia nunga tasik lemai ari

    ReplyDelete
  2. Nganti Doug udah datai ila baru duduk ngirup dia. Makai tau enda, mar, ku orang! :-) Amat manah endar ga gamal utai dia. Kami nadai niki ngagai restoran, enda lah nemu gamal utai dipeda ari atas.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...