Sunday, July 11, 2010

Betemu enggau KS



Pagi kemari udah kami duai indai aku ke pasar tamu kami alu ngetu makai pagi ba kedai kupi Beijing Roast Duck ti sama lirit enggau Hot Cross Bun Bakery. Aku enda meda sida Kumang Sedinang sebilik endang udah duduk ba kedai kupi nya, semadi indai aku madah bisi orang nyapa aku.

Gaga amat aku betemu enggau iya laban berapa minggu aku ti ka bejalai ngagai iya. Apin Gawai tu tadi aku bisi ngudar kek buah ari iya, alu rega kek nya alu apin dibayar. Beguai meh aku nyua duit nya ngagai iya lebuh kami ke betemu!

Udah kami ke berandau iya alu mantai ka handphone alu ngasuh anak indu iya ngambar kami duai ngena kamera handphone, udah nya aku alu mantai kamera aku ga! mrgreen

Udahka tama dalam kerita, aku alu nyermin diri. Apu, mati kitai begambar mai idung bekerak!
eek Sigi baka kitai begari enggau ngerias diri dalam petang laban bala anak agi tinduk maya ka nyendia diri pagi tadi! Semua utai mai aga aja! confused

2 comments:

  1. Puteri,
    Aku gaga amat meh ati betemu enggau nuan, not so much of ngambi $$ tang laban lama enda betemu enggau nuan. Ila enti nemuai baru madah baru..ni nemu bisi receipe lain agi ka di kunsi enggau nuan. Arap fruits cake aku arinya sedap di pakai nuan.

    ReplyDelete
  2. Agi belala bala makai kek buah nuan nya! Tan simpan dalam fridge, alu selalu dibai indai aku bekal maya ti nganti apai aku bedialysis!
    Au, ila aku madah ... nuan advertise recipe baru ba blog, ngambika tau ngudar!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...