Tuesday, July 27, 2010

Misai Kucing


Taun nyin kemari aku bisi meli sekutak teh misai kucing (Orthosiphon Stamineus). Aku bisi macha daun misai kucing bisi ngundan pemanah ti tau nuchi buah pinggang (kidneys) enggau sarang kesing (bladder). Datai aku di Miri sekali tu meli sekutak ga aku ngambika bisi di irup ditu.

Menyadi aku siku, meda teh misai kucing aku nya, alu nguji ngirup. Nyamai isi iya, ku iya. Nya meh saduai indai aku bekareh mai anak pun misai kucing ari menua ngambika bisi di tanam.

Bunga ari pun misai kucing indai aku meh gambar di atas nya. Enti ka ngirup teh, daun misai kucing (meninga empat iti) tau di rendam ba sechangkir ai angat. Nya meh di irup.

Teh misai kucing tau nulung ngurang pedis tulang kelebih agi penyakit gout, manah ke orang ti bisi tinggi kolesterol, darah tinggi, enggau penyakit kencing manis.

Chukup macham teh bisi dijual ba supermarket Asia alai aku selalu suping ba Sacramento din tang aku apin meda teh misai kucing. Nya meh enggai enda mai sekutak dua lebuh aku pulai tu lagi! mrgreen

1 comment:

  1. misai kucing sigi manah kena mencegah diri ari penyakit ti mar dudi ari ila. mayuh khasiat ya, kitai pan ulih muai toksin ke enda perlu ari tubuh kitai. enda perlu irau pun ka ngirup ia laban ia nda ngembuan toksik.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...