Monday, July 26, 2010

Temuai


Lemai kemari indai ti ngada ke Denice bisi nemuai ngagai kami. Laki iya enggau anak mit saduai bisi sama datai.

Malu tudah Denice, enggai malik ngagai bala ka bisi datai. "Look, your baby brother," ku aku madah ngagai iya, enda meh iya entu ibuh. Munyi ku aku kutai, enda meh kitai nemu nama utai ti mansa runding iya lebuhka meda indai enggau adik (half-brother) iya.

Maya aku ti ngambar sida, nyu semadi iya ka duduk berimbai enggau adik iya. Semadi Duncan enggau duduk dia baru iya mansang.

Sekumbang kami ke bisi pulai taun tu, baru kedua kali kami ti udah betemu. Aku ngasuh petunggal aku nya datai baru minggu tu ila, maya Doug bisi ditu. Diatu laki iya kereja malam, ulih bejalai ngagai kami lebuh siang hari. Taun nyin kemari tak mupuk diri kami, sekali nadai meh betemu. Nadai orang nganjung kenu.

Bala anak udah gagit beitung ke hari nganti Daddy datai. Au, udah ba pengujung meh kemisi musim panas kami taun tu!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...