Thursday, July 08, 2010

Gara gara ngena prepaid web browsing



Gaga amat aku kutai laban iPhone aku udah ulih ngena DiGi sim card laban iPhone aku nya udah di jailbreak enggau di unlock. (Enti enda di jailbreak enggau di unlock, iPhone aku nya mina ulih dikena ngena sim AT&T laban ti udah dilock kempeni AT&T.)

Tau ga ngecheck email, update Facebook tauka meda internet lebuhka buring nganti orang nuchi bok tauka nganti sida apai-indai aku pansut ari Dialysis Center. Enda lebih RM 5 sahari chas DiGi enti ngena internet. Oh, enda nya mar iga, ku ati.

Tang kutai, nadai muka FB, nadai ngecheck email, nadai ngena internet, tak bisi pansut mesej madah limit RM 5 hari nya udah penuh. Ahhh?! eek

Sapa kitai enda tekenyit meda RM 5 credit udah kena putung? Munyi ku aku tadi, nadai bisi ngena internet aku sahari nya! Peeeiii! evil

Bekareh meh ngiga chara nutup cellular data ari iPhone. Ngelama tu aku enda nemu nama reti cellular data ti tau di pasang ON tauka OFF ba Settings iPhone. Paduhal enti enggai cellular data (web browsing, FB, email etc) otamatik bejalai pasang OFF ngambika enda kena chas laban iPhone nya nemu update email enggau FB kediri. Enti ka ngena internet nya baru nge-ON iya baru!

Live and learn, ku ribai! mrgreen

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...