Sunday, July 04, 2010

Gambar Malam Hari

Enti pasal ngambar utai maya malam hari, mina bulan aja aku nemu chara ngambar! Pasal sida slow shutter speed, sida ISO, sida focal stop, nya mina utai dibacha aku aja - endang enda kala nguji bemain utai nya kena ngambar utai lebuh malam hari.


Udah ke meda gambar malam diambi sekeda ba Putra Jaya, nyu tenguk ga ka nemu chara ngambar utai lebuh malam hari. Bekareh aku ngangkut tripod ke patio ba sadau din. Mina simpang jalai ti alai mayuh kerita ngetu mih utai ti kena belajar ngena slow shutter speed etc.


Mayuh ke enda menyana sida gambar diambi. Over-exposed lah. Under-exposed lah. Tang ari exif data gambar ti enda menyana nya mih alai kitai belajar kebuah gambar nya enda menyana.


Nitihka utai dibacha aku pasal ngambar utai lebuh malam hari, kelimpah ari ngena tripod, sebengkah pekekas ti enda tau enda dikena iya nya remote shutter release. Enti nadai remote shutter release, self-timer ba kamera nya empu ga dikena. Kebuah ngena remote shutter release tauka self-timer ngambika utai digambar enda kabur. Heh, ku aku lebuhka macha utai tu! Ok, lagi mih aku nguji!

Nah, tu mih sekeda gambar diambi aku demalam!

2 comments:

  1. Nyah aku nadai ngena tripod, slow shutter speed. Aim and shoot ngambar malam ari. Tang mayuh snap dulu, nya baru tulih gambar ke terang. hehehe
    Manah gambar nuan nya, iya tik kedua nya. Rindu meda lnagit baka nya. :-)

    ReplyDelete
  2. Boleh tahan ga gambar malam diambi ngena camera nuan nya.

    Nya meh amat manah gambar langit nya taja hari kiraka udah petang.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...