Friday, September 11, 2009

9-11


Ne Obliviscaris. Nya munyi motto kaban Campbell. Reti jaku Latin nya, "Never Forget" alu enti disalin ngagai jaku Iban reti iya, "anang nyau ari pengingat".

Aku agi ingat 9hb September, 2001. Taja utai nya nyadi lapan taun ke udah, ba pengingat aku asai ka kemari. Taja darah asal aku ukai darah kaban Campbell tang aku udah nyadi kaban Campbell laban ke udah jadi ke siku ari kaban Campbell. Ne Obliviscaris ... dalam amat reti jaku nya ba pengidup aku diatu.


Puteri's Signature

2 comments:

  1. Sinu mai ati ku maya ke meda History 9-11 nya ba Astro sari nya. Aku ke ukai rakyat Amerika tu pan dah cukup pedis ati meda utai ke nyadi nya,anang gi orang ke empu negara. Patut meh Jos Bus ka nyerang negara sida nya..

    ReplyDelete
  2. Amat sinu .. tu tadi dimain sida baru bala sida telephone calls, sida messages ba phone answering machines bala sida ti nemu diri ka mati .. endang labuh ai mata belama aku ninga nyawa sida nya .. ninga cherita sida ka ulih nyelamat ka diri ..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...