Sunday, September 06, 2009

Itit

Akai, naka pengaga aku tengah hari tu tadi lebuh ka ngetu ba supermarket! Dua macham itit bisi ba supermarket nya sahari tu!


Itit udah mansau dalam kutak.

Kenu ka bar-be-cue lemai tu, postpone aja lah, laban ti ka makai itit. Sebedau itit tu ulih disimpan dalam oven, iya enggai enda diasuh lela dulu laban itit nya iti ais. Itit tu endang udah mansau, mina ngangat aja dalam oven.


Gamal peti ais aku! Enda kebeluran kami!

Dulu suba aku endang kala meda itit ais dijual ba supermarket tu. Tang lama endar nadai kala meda. Ko Doug madah ka aku, enti kitai minta, nadai sida ba supermarket nya enggai ngorder ka kitai. Aku ka selalu enda tingat nanya pasal utai nya.

Beturut minggu meh aku makai itit tu ila! mrgreen


Puteri's Signature

3 comments:

  1. I love duck!!!! Although these days they tend to overdo the duck with hoisin sauce recipe... :-(

    Basically, I love poultry. Enda liat nya empa Duncan & Denice?

    ReplyDelete
  2. nuan bisi resipi ngasuh daging itit lembut?

    Aku meda komen Flo datas nya. Nya aku jarang meli itit...amat liat enti salah panduk hehe

    ReplyDelete
  3. Flo, nadai itit kami ditu liat .. agi biak amat itit nya. Aku ngaga itit panggang ngena 5 spice .. but this next one aku ka ngaga orange duck ... nemu aku Lyana bisi recipe orange duck!

    Lyana, anang meli itit ka tuai enggai ka liat!! Nadai kala aku makai itit liat ditu! Hehehe.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...