Monday, September 14, 2009

Bisi Ujan

Demalam aku tedani laban bisi ninga ujan. Ba menua kami ditu, hari jarang ujan maya musim panas. Utai tumbuh rangkai sereta mati enti enda dipanjah, alu tanah tekakah laban hari rangkai enggau angat.

Tu meh gamal tanah kami enti enda dipanjah. Anang nguji numbak tanah tu enti enda dulu dipanjah! Kering!

Pagi tadi kerita aku nampak beresi mimit laban dituchi ujan, alu sida bunga agi basah. Camera endang udah dalam beg, dia aku alu ngambar bunga sebedau aku tama ke dalam rumah udah bekau nganjung anak nurun sekula pagi tadi.

Anak mayau aku manchal endar .. dia kitai ngambar bunga dia iya engkejuk atas pah aku, alu ka betiki belakang aku. Aku ga duduk ngambar bunga tu!

Kitai nguji ngambar bunga nunda stail sida ka professional agi (ari baruh la...), dia ga anak mayau ngachau, betiki ka belakang kitai!

Kualiti gambar bunga ka manah agi tau dipeda ba photoblog. Abas la .... mrgreen

Puteri's Signature

4 comments:

  1. Blessed rains! apuu ney....balat ga ngerangkai tanah endur tudah mayau begambar !!

    ReplyDelete
  2. Nya meh baka tanah kami maya musim panas! Rangkai sereta merekah.

    ReplyDelete
  3. Kelalu mai angat menua kitak neh benun summer? Meh merengkah. Kami ditu mun summer, angat meh..tang kali kami tu tanah pasir kali? Udah spring kami maya tu..nya ia ila, bulan 12, sigi ngetu pengangat summer ila..akai ndai..so not looking forward!

    ReplyDelete
  4. Charlene, ba alai kami diau (central valley of California) sigi angat pan maya summer time. Tang at least kami agi ulih datai angin tasik .. further in the valley, nadai angin tasik datai din. Enti angin tasik bisi muput, chelap kami. Laban jarang amat ujan maya summer time, nya meh tanah kami sampai merekah enti nadai kala kena panjah.

    Kasih kita angat musim Christmas time!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...