Thursday, September 10, 2009

Ngemata bala nembiak

Jam diatu nyu ka pukul 12.00 tengah hari. Mata asai ngantuk.

Aku nganti jam pukul pukul 12.30 tengah hari. Maya dia jam aku nurun ngagai sekula bala anak alu nulung bala pengajar dia ngemata bala nembiak sekula maya sida recess. Lelak endar ga laban pengawa tu tang laban sekula nya mit, bala pengajar nadai mayuh alu endang polisi sekula bala anembiak enda tau ditejuk bemain kediri. Bala apai indai ti ulih nulung ngemata bala anembiak endang diperansang datai nulung ngemata. Enggai nyadi ga aku enda nulung.

Nakaka diatu, aku siku tu aja udah datai nulung ngemata bala anembiak. Aku enggai enda ngemata laban aku ka berati ka anak aku empu! Duncan rindu endar bemain enggau nembiak besai agi ari iya. Dia orang bemain basketball dia ga iya. Iya enda sedar diri iya ti mit sekali dia. Tang bala nembiak lelaki ka besai agi ari iya manah endar ga, ga bemain enggau iya.

Lelak! Ukai lelak apa, lelak kuang kuwit! lol


Puteri's Signature

2 comments:

  1. Hi Doris

    Need your assistance/networking. Do you know of any potential research assistants into Iban studies? I've detailed more info at my blog http://vernonkeditjolly.blogspot.com

    Vernon

    ReplyDelete
  2. Vernon, I will put the word out for you.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...